MuscleMeat

Schema voor massa opmerkingen ?

tripke

Novice
Waardering
0
Hey ,

Ben ondertussen 4 maanden aan het trainen ( fullbody 3x per week )
en toch al wat massa en kracht opgebouwd. Maar nu heb ik de indruk dat ik wat stilsta. Ben sinds 3 weken aan een nieuw schema begonnen voor massa op te bouwen.

Graag eventueel wat opmerkingen als dit kan lukken zo of beter kan ?

zie bijlage

Bijlagen

Borst -> Fly machine eruit

Schouders -> machine press en db shoulder of behinf the neck press eruit. oefening voor je achterste schouderkop erbij doen.

triceps -> 1 oefening weghalen.

rug -> 2 pulldowns weg halen. Gewoon of lat pulldown of chinnen. BB bent over row toevoegen en deadlift erbij.

benen -> hack squat vervangen voor leg extensions.

Borst -> Fly machine eruit

Schouders -> machine press en db shoulder of behinf the neck press eruit. oefening voor je achterste schouderkop erbij doen.

triceps -> 1 oefening weghalen.

rug -> 2 pulldowns weg halen. Gewoon of lat pulldown of chinnen. BB bent over row toevoegen en deadlift erbij.

benen -> hack squat vervangen voor leg extensions.

ik heb het schema nog niet gezien maar ik ben het helemaal met je eens. Behalve voor de benen. Daarvoor hoef je alleen maar te squatten, good mornings en leg press mischien. leg extensions en curls kan je beter niet doen. Hamstrings moet je altijd samen met de billen trainen. als je leg curls doet train je maar de helft van je hamstrings. als je good mornings of romanian deadlift doet pak je de volledige hamstring.

Terug
Naar boven