Fitness Seller

schema voor massa?

eclipse k

Novice
Waardering
0
Lengte
1m70
Massa
80kg
Hallo iedereen,

Ik train 6 dagen in de week.

ZONDAG : biceps/rug/onderarm/buik
MAANDAG : triceps/borst/buik
DINSDAG : benen/schouders/buik
WOENSDAG : biceps/rug/onderarm/buik
DONDERDAG : triceps/borst/buik
VRIJDAG : benen/schouders/buik
ZATERDAG : RUST

Ik train 2u per dag waarvan 15 min cardio.
3 verschillende oefeningen per groep.
per oefening reps van 10-8-6-6 (gewicht gaat telkens omhoog) enkel de laatste
is hetzelfde gewicht als de voorlaatste rep.
1,5 tot 2 min pauze tss elke rep.
(bij kuiten 15-12-10-10)
Is dit een goed schema voor massa?

ten eerste buik 6x per week waar gaat het heen met deze wereld?
ten tweede als je geen press doet voor schouder kan het en anders is het teveel triceps
ten derde het is goed maar alleen als jij goed genoeg herstelt om dit vol te houden
en als laatste 6x per week buik hier word ik niet vrolijk van :(

---------- Post toegevoegd Mon 21 Jan 2013 om 19:15 ----------

oja nog een aanvulling ga na benen dag geen hoge intensiteit cardio doen maar heel rustig.

haha jij gaat pijn krijgen in je rug als je dit lang volgt :p. er moet een balans zijn met je onderrug en buik. dus train buik maar hoogsten 2 a 3x per week.

verder 2 uur trainen best wel lang, wat voor oefeningen doe je allemaal? en waarom doe je eerst biceps/triceps en daarna pas rug/borst?

@D3363, waarom zou je geen hoge intensiteit cardio kunnen doen de dag na benen trainen? dit ligt gewoon aan of je spierpijn heb of niet

• Topic Starter Topic Starter
ik doe eerst biceps /rug en dan triceps /borst :-D

@ eclipse wat patie waarschijnlijk bedoelt is waarom je eerst biceps en triceps pakt aan het begin van je training terwijl borst en rug grotere spieren zijn :)

@ eclipse wat patie waarschijnlijk bedoelt is waarom je eerst biceps en triceps pakt aan het begin van je training terwijl borst en rug grotere spieren zijn :)

inderdaad pak lekker eerst je rug en daarna je biceps lekker vol knallen
Zelf zou ik 4 a 5 x per week trainen en dan met cardio er bij anderhalf uur dat is meer dan voldoende.

Terug
Naar boven