kan iemand me helpen voor een goed schema voor een kuur met testo enanthate 10 ml 250 mg + deca 20ml 200 mg
?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
jorim zei:is dat niet te lang 12 weken ?
geeft dit invloed op m'n gezondheid waarvan je zegt dat zou wel eens kunnen optreden ? thanks![]()
G21 zei:in case you did not notice..alle steroiden zijn schadelijk voor je lichaam!
de test 2 wkn langer doortrekken dan je nandrolone is wensbaar ivm halfwaarde tijd van de ester, daarnaast is het dan de laatste a.s die je lichaam verlaat waardoor je libido sneller zal herstellen na je kuur!
Dr. Worf zei:Testosteron is echt niet zo ongezond voor je volgens mij, alleen de slechte invloed die het heeft op je cholesterol is een nadeel..

jorim zei:thanks voor de informatie...en testo en deca tesamen in één spuit innemen ?
G21 zei:test is idd het minst toxisch voor je lichaam..
ik weet waar je naartoe wilt, en daar valt idd over te twisten, maar per definitie zijn er gezondere bezigheden..![]()
mits er verstandig mee om wordt gegaan kan de schade beperkt blijven!![]()
BigMaus zei:ja hoor...doe de test 12 weken en de deca 10....lage doseringen kerel.