MuscleMeat

Schema voor thuis, oldschoolworkouts!

WesselH

Novice
Waardering
0
Hallo, ik ben nieuw hier en ik zou graag informatie hebben over het volgende:

Ik wil gaan beginnen met strongmantrainingen en hierbij niet naar de gym
gaan. Zelf heb ik thuis genoeg ruimte en spul om mee te trainen, te denken aan stenen, logs, banden, sandbags.

Weten jullie goede oefeningen om groot en breed te worden?

17 Jaar
1.96 groot
95 kg

Alvast bedankt!

Laatst bewerkt:
met die dingen die jij opnoemt heb je in ieder geval leuk speelgoed om sterk te worden (als het een beetje decents gewichten zijn offcourse)

en met sandbags kan je natuurlijk alle kanten op: squat variaties, cleans (met of zonder press), throws etc etc ect wees creatief..

• Topic Starter Topic Starter
Oke, maar weet je ook specifieke oefeningen, hoe vaak ik alles moet gaan trainen en op wat voor dagen?

Oke, maar weet je ook specifieke oefeningen, hoe vaak ik alles moet gaan trainen en op wat voor dagen?

dat zal je toch echt zelf moeten aan gaan voelen. strongman oefeningen pakken zon beetje je hele lichaam aan, persoonlijk ben ik na een goeie strongman training de eerst volgende gym training nog worthless. misschien herstel jij sneller... word kwestie van proberen en dan daar je intensiteit + volume op aanpassen....

volgens mij traint er hier niemand alleen maar op de onderdelen, dus denk dat er ook weinig zijn die daar een pas klaar antwoord op hebben.

maare zoals ik al aangaf met die sandbag kan je allerlei variaties doen. die log kan je natuurlijk op allerlei manieren pressen (liggend, staand, strict, met legdrive..) en cleanen. tires kan je flips mee doen (als gpp, op snelheid/techniek of gewicht) of met een sledgehammer tegen slaan... alstie heel licht is kan je daar ook weer in gaan staan en cleanen + oh pressen... stones kan je schouderen of gebruiken waar ze voor bedoeld zijn... etc etc etc etc

zat mee te verzinnen, speur gewoon eens rond hier of op google ;)

Laatst bewerkt:
Oke dan, Starter. Bedankt voor alle info.

Is het trouwens de bedoeling om ook echt met een schema te werken, of is het gewoon steeds weer alles op te pakken en jezelf flink uit te putten.

heel erg bedankt voor die site ja,
met alle oefeningen die daar opstaan ben ik wel even zoet.

vanmiddag gelijk maar even beginnen.

Nogmaals bedankt!

sterk worden doe je met gym oefeningen

events zijn afwerking en techniek

maw: start the squats!

weet iemand ook of er echt shema's zijn voor deze strongman trainingen, en met deze spullen die ik al heb ( zie boven)

Terug
Naar boven