XXL Nutrition

Schema voor voetbal

Stevendoit

Novice
Waardering
0
Lengte
1m88
Massa
92kg
Beste mensen,

Op het moment doe ik gewone krachttraining in de sportschool in het tussenseizoen van voetbal.. nu weet ik niet precies welke oefeningen ik het best kan doen en welk aantal herhalingen / setjes ik deze het best kan doen.. dus gebruik ik op het moment nog een basisprogramma om te fitnessen.

Ma :

Borst / biceps

Di :

Schouders / triceps

Woe :

Benen

Don :

Rug / buik

Vrijdag :

Cardio

Nu vraag ik mij af, kan het niet echt goed vinden op het internet welke oefeningen je specifiek kan gebruiken gericht naar voetbal, ik dacht zelf aan plyometrische oefeningen vooral om snelheid / wendbaarheid te krijgen.. een paar leuke oefeningen om de rompspieren te verbeteren en natuurlijk beenspieroefeningen alleen heb ik te weinig verstand hiervan om een duidelijk beeld te hebben wat nu goed is en wat niet..

Misschien kunnen jullie mij helpen ?

2x per week gaan squatten en opbouwen naar 3x per week zwaar, wel goed bulken en niet meer dan squatten/deadliften doen voor je benen anders word het teveel. (doel dan op leg curl/extension). zou 5 reps of lager doen.

Ma: Sq, DL
Di: Cardio
Wo: Sq, DL
Do: Cardio
Vr: Sq, DL
za & zo: rust

Je ken zoiets proberen, en natuurlijk zorgen dat je voeding op orde is, dat is het belangrijkste

Terug
Naar boven