XXL Nutrition

schema, zeg het maar

Status
Niet open voor verdere reacties.

marea

Novice
Waardering
0
Hoi mensen,

ik ben peter en ik train nu a longeveer 4 jaar
ik weeg 98 kg met 15%vet pr
ik wil na het zomer met mijn tweede kuur beginnen.
eerste kuur was:
deca 1tm8 deca 200mg
sustanon 1tm10 250mg
nakuur nolva

Dit word waarschijlijk mijn tweede kuur:

1tm10 test e 500mg ew
1tm8 deca norma hellas 400mg ew
1tm4 dianabol 40mg ed
9tm12 winstrol depot 50mg eod
13tm14 40g nolva
14tm16 20mg nolva

ik ga elke dag FEMERA erbij gebruiken 0.5mg voor vocht
en ik hou natuurlijk nolva bij de hand voor gyno

zal ik ook hcg erbij nemen

graag reacties

mvgr peter

Kan niets anders zeggen dan goed doordacht kerel.

Zelf zou ik niet zo snel een fermara erin gooien, maar dat moet je zelf weten of dat echt nodig is.

Persoonlijk vind ik dat je of dbol 6wkn moet gebruiken, of alleen de winstrol 6wkn. Magoed, ieder heeft er zijn eigen mening over. :)

Juist niet Dianabol is lekker voor kickstart en na 4 weken begint alles te werken en heb je het echt niet meer nodig

ik vind het een heel strak kuurtje!

Bravo2 zei:
Juist niet Dianabol is lekker voor kickstart en na 4 weken begint alles te werken en heb je het echt niet meer nodig

Dbol is er om massa mee te bouwen. Niet om als kickstart te gebruiken. Spier aanzetten heeft tijd nodig. Ik vind gewoon dat je die tijd ook goed moet benutten. Wanneer je het als kickstart gebruikt zul je weinig spier aanzetten en redelijk veel vocht.

Mss ben ik dan de enige maar wanneer ik een middel (aas) gebruik doe ik dat voor spiergroei, niet voor een kickstart.

om iets meer uit te halen uit de kuur zou ik 10 wk test en deca 6wk diana en 7-12 winstrol. Dit is mijn volgende kuur

ingar zei:

Ja, en?.....is dat niet belastend voor zijn lever? verschil tussen tabs en injects is dat tabs de lever vaker passeren dan injects.

Ik raad het je af om je in je kuur 12wkn aan de 17aa steroiden te gaan.

Ziet er strak uit bro

Wat denken andere mensen van mijn kuur???????

Suat zei:
Dbol is er om massa mee te bouwen. Niet om als kickstart te gebruiken. Spier aanzetten heeft tijd nodig. Ik vind gewoon dat je die tijd ook goed moet benutten. Wanneer je het als kickstart gebruikt zul je weinig spier aanzetten en redelijk veel vocht.

Mss ben ik dan de enige maar wanneer ik een middel (aas) gebruik doe ik dat voor spiergroei, niet voor een kickstart.

Mee eens,zelf ondervonden ;)

Mooie kuur, lekker laten zo.

• Topic Starter Topic Starter
bedankt voor jullie racties.
MRJ, ik gebruik de femera begin van de kuur omdat ik dan met deze kuur te veel vocht zou houden.
Dan is de terugval aan het einde van de kuur minder erg dan dat je 5of 6 kg terugvalt aleen omdat het vocht in zit.
En ik vind persoonlijk dat femera ook in het begin ook redelijk beschermt tegen gyno,als je het nog krijgt heb ik altijd nolva achter de hand.

bedankt voor jullie reacties

mvrg peter

Mazzel kloon, banned.

Marea, Mijndochterlisa, Che, R32, AM Stafford. Je moet er maar tijd voor hebben.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven