XXL Nutrition

Shocking Proefkonijnen gezocht voor de “Death Cycle”

Bezoekers in dit topic

A gram per day keeps the doctor away :cool:
 
Doet me denken aan een oud DBB'er die op 2 gram Deca per week zat.
 
Doet me denken aan een oud DBB'er die op 2 gram Deca per week zat.

Heb hier DBB 'ers gezien die als EERSTE kuur op 1.4gr zaten.(was wel een stack,niet deca only)
 

neen zo crazy niet :)

nog niet goed wakker,niet gezien dat het per dag was :)

Als ja al begint met 1.4 de week kan je ernaartoe werken hee :D
 
Heel lang geleden had je hier een member die ook ziek ziek veel zette.

Paar gram per week

Log heette ook don’t try this at home

Volgens mij begon zijn naam met een S
 
Heel lang geleden had je hier een member die ook ziek ziek veel zette.

Paar gram per week

Log heette ook don’t try this at home

Volgens mij begon zijn naam met een S

Sissevano was dat toch? Leuke doseringen wel ja. *Edit* Maar laten we eerlijk zijn, op DBB zijn we ook niks gewend qua doseringen. Hier denkt het gros nog dat 1.80 en 120 kg bij 8 % te halen is op een baby dose.
 
Sissevano was dat toch? Leuke doseringen wel ja. *Edit* Maar laten we eerlijk zijn, op DBB zijn we ook niks gewend qua doseringen. Hier denkt het gros nog dat 1.80 en 120 kg bij 8 % te halen is op een baby dose.

En phil heath heeft zulke goede genen dat hij maar 4iu hgh neemt en 750 test ;)
 
Heel lang geleden had je hier een member die ook ziek ziek veel zette.

Paar gram per week

Log heette ook don’t try this at home

Volgens mij begon zijn naam met een S

Heb je toevallig een link naar zijn log?
 
Heel lang geleden had je hier een member die ook ziek ziek veel zette.

Paar gram per week

Log heette ook don’t try this at home

Volgens mij begon zijn naam met een S

Stunna ?
 
Doet me denken aan een oud DBB'er die op 2 gram Deca per week zat.

Iemand in mn vorige gym. 1.2 gr deca en 1.2 gr test de week.Als 2e kuur. Geloofde niet in nolva of clomid voor PCT omdat dit bedoeld was tegen borstkanker en voor vruchtbaarheid.


Hij was ook bezig om een gans jaar on te zijn. Traint wel al lang niet meer. Wij noemde hem Blastic Betrand (Belgische zanger) Omdat hij het mooi vond dat zn spieren er uit zagen als plastic (Whuuuuuut?!!!!!) :D
 
Nou, recent zat er een DBB'er ook op 2gram deca

:fuu:

We hadden ook iemand die 500 mg test e per dag zette. (voor een korte periode weliswaar)
Iemand in mn vorige gym. 1.2 gr deca en 1.2 gr test de week.Als 2e kuur. Geloofde niet in nolva of clomid voor PCT omdat dit bedoeld was tegen borstkanker en voor vruchtbaarheid.

Sommigen zijn gewoon gek. Iemand had het eens over een gozer die 3 gram test en 3 gram tren per week zette. :hahaha:
 
Laatst bewerkt:
Blastoise was beter geweest

230px-Blasty.png

Hahahah crap ,moest Plastic Bertrand zijn. Vanwege zn uitspraak vind ech mooi mn plastieke spieren.
 
Big Ramy zou alleen al 5 gr test plus 3 gr tren plus 3 gr Bodenone plus 2 gr Deca per week zetten. Off season
Deca wel wisselend met Tren volgens mij.

Zal de cycle eens zoeken
 
Nutrition
Bader Boodai will be doing Ramy's nutrition for the 2017 Mr. Olympia competition. This is interesting because Ramy has worked with some of the biggest names in the industry. However, despite all the different gurus he's been through, Ramy worked with Bader during his earlier career and had never placed lower than 1st when working with him. What's more, Bader stated: "he's been trying so many different things, and now it's just time for him to go back to his roots."

Boodai is known for working with athletes on their mindset, and he will be helping Ramy get to the mental state he needs to win the Mr. Olympia.

Testosterone Enanthate - 5000mgs per week
  • Myostatin (GDF-8) blocking peptides
He also leaked the pre-contest cycle Big Ramy used leading up to his first place New York Pro win.

  • HGH 36IU's per day
  • Insulin - 5IU's before each meal
  • Testosterone Propionate - 1000mgs per day (stopping 2 weeks before contest)
  • Trenbolone acetate – 500mgs per day
  • Masteron acetate – 500mgs per day
  • Oral Anavar - 100mgs per day
  • Injectable Winstrol - 100mgs per day (adding 4 weeks before contest)
  • T3 – 100mcg per day
  • Clenbuterol – 200mcg per day
  • Diuretics leading up to contest
 
Back
Naar boven