AndroidHealthClinic

Schema

JordyMin

Cool Novice
Waardering
2
Hello!

Iemand die me wil helpen om een 'gevarieerd' eetschema te maken? Ik zou graag wat afvallen!

atm sta ik op 87kg, wil graag terug naar de 80.. : )

Your BMR is: 1895 Calories/Day
Your TDEE is: 2346 Calories/Day

Ik lust niet graag brood..

Kwa trainingschema doe ik 5x5 atm

Alvast bedankt!

Ik denk niet dat veel mensen je willen helpen als je niet zelf eerst wat probeert te maken...

• Topic Starter Topic Starter
Gewoon tips dan voor ontbijt en lunch?

post gewoon eens wat je nu eet.
Met je ekv en kcal en je onderhoud erbij.

• Topic Starter Topic Starter
Hello,

Ik had eens schema laten maken, en dat werkte ook , maar na 1 maand was ik dat zo beu omdat het eentonig was.

Een schema hoef ik eigenlijk niet compleet te krijgen, eigenlijk meer receptjes die ook in die macro's passen, en dan kan ik zelf was puzzelen. : )

Target was 2400Kcal -> 30% pot; 40% carbs, 30% fat

Ontbijt is nu gewoon 2 kommen crunchy muesli (veel teveel suikers.. I know)
middagmaal 4 boterhammen, 2 met kippefilet, 2 met tonijnsalade
avondmaal wat de pot schaft =). Ik probeer wel wat af te wegen, 150gr vlees max

------------

Volgens mijn vorig schema had ik +/-

7u30 -> 570 kcal (28 prot, 60 carbs, 27 fat) (Special k, whey shake, amandelnoten
10u -> kleine 150kcal snack
12u30 -> 400 kcal (36prot, 50 carbs, 4 fat) (rijst met kip, brocolli)
15u -> kleine 150kcal snack
18u -> 400 kcal (36prot, 50 carbs, 4 fat) (rijst met kip, brocolli)
20u -> indien trainen BCAA
21u -> 160 kcal (16 prot, 37 carbs, 4 fat) (shake + oats)
22.30 -> 430 kcal (46 prot, 13 carbs, 26 fat) (miscclar shake + amandel nootjes + 2 eieren)

Ga zelf eens googlen "ik zoek receptjes", alsof wij jou alles moeten voorkauwen. Je moet het leuk houden dan houd je het vol. Rijst, kip en broclli kan heellekker zijn, als je het maar op een juiste manier klaar maakt. Wat zegt google daarover?

Je vorige schema werkte, ga daar dan mee door maar doe wat aanpassingen om variatie in de voeding te krijgen.
Je hoeft niet persee elke dag hetzelfde te eten. Voordeel is wel als je iets langer het zelfde eet en dan steeds 1 ding verandert dat je weet wat wel en niet goed voor jou werkt.
Als je vanaf moment 1 veel gevarieerd eet weet je niet welke voeding je het beste op gaat.

Terug
Naar boven