Fitness Seller

Schietpartij Lot: minstens 20 kogels afgevuurd op politie

christG

Freaky Bodybuilder
Waardering
11
Lengte
1m83
Massa
85kg
Schietpartij Lot: minstens 20 kogels afgevuurd op politie

Bij de schietpartij in de Beerselse deelgemeente Lot zijn dinsdagochtend minstens 20 kogels afgevuurd op twee agenten. Een van hen, een 21-jarige vrouw, overleed ter plekke. Haar collega, een 27-jarige man, raakte zwaargewond. Ook een inwoner van Lot raakte zwaargewond, maar beide gewonden verkeren niet meer in levensgevaar. Van de daders van de schietpartij is voorlopig geen spoor.

De feiten vonden dinsdagochtend kort voor 3.00 uur plaats in de Beerselsestraat, ter hoogte van huisnummer 38. "Het politievoertuig werd geraakt door minstens 20 kogels", aldus Bernard Michielsen, eerste substituut-procureur des Konings van het Brusselse parket. "De 21-jarige agente op de passagierszetel werd dodelijk geraakt aan het hoofd. Haar 27-jarige collega achter het stuur werd geraakt in de buik." De inbrekers gingen ervandoor met de Peugeot van de bewoner van nummer 38. Dat voertuig werd anderhalf uur later uitgebrand teruggevonden in Charleroi. In de buurt van de feiten vond de politie ook een andere wagen, een zwarte volvo Die was op 19 november in Charleroi buitgemaakt bij een carjacking. Wanneer de daders gearresteerd worden, zullen ze zich moeten verantwoorden voor roofmoord. (DWM)

Bron: Belga

klootzakken...aanpakken

Ben eens benieuwd wanneer/of de daders worden aangehouden/gevonden.

Ik had altijd respect voor de politie.
Nu anders. Is gewoon minder geworden omdat zij hun prioriteiten verkeerd leggen.

Echter ik zou nooit zo maf zijn om zomaar op iemand te gaan schieten.

Respect voor de politie is ver te zoeken.

Moet niet gekker worden!:(

ga maar eens iets doen als politieagant,de gangsters hadden kalashnikovs ,is onbegonnen werk als je maar een 9mm pistool hebt.

bah... das minder

en dan nog een 21 jarige dame neerschieten, wtf...

Tijd voor doodstraf, dit zeg ik al jaren

20 jaar weg laten rotten in jail :thumbs:

Straffen hoger maken.
Dit soort gekken als ze al weer gepakt worden staan over 10 jaar weer op straat.
Aangzien het autodieven zijn, zijn het waarschijnlijk oost europeanen of soortgelijke (Balkan ofzo).

weer te triest voor woorden, hopelijk krijgen ze dit uitschot te pakken.

Charleroi heeft al zo'n goeie reputatie : veel werkloosheid, crimininaliteit,...
een paar jaar geleden was er geloof ik nog sprake over het al dan niet inschakelen van het leger omdat de situatie daar wat uit de hand liep.
bendes staken oa eerst de lokale politiekazernes in brand en gingen daarna overal aan het inbreken en plunderen.

crazy ****s

België is en wordt een crimineel land. Politiek bekrachtigd dit door hun wanbeleid..

Het klinkt raar,maar eigenlijk is het goed dat het een agent is.Dan word er misschien iets aan gedaan.Was het een hardwerkende burger geweest had je er waarschijnlijk niets van gehoord.

Dit waren zware jongens:o

ga maar eens iets doen als politieagant,de gangsters hadden kalashnikovs ,is onbegonnen werk als je maar een 9mm pistool hebt.

Ja, geef alle flikken maar opeens een rocketlauncher:D

20 schoten, flik dood...
Damn, die had redenen genoeg om niet gevat te worden.

Verschrikkelijk wat er gebeurd is, maar jammer dat deze twee agenten totaal niet voorbereid waren blijkbaar. 21 jaar en dan al sterven tijdens je dienst, echt bizar.

Verschrikkelijk wat er gebeurd is, maar jammer dat deze twee agenten totaal niet voorbereid waren blijkbaar. 21 jaar en dan al sterven tijdens je dienst, echt bizar.

Jah het is jammer voor hem,maar ik heb altijd al gezegd....ooit word je gestraft voor al je uitgeschreven bonnetjes.

Terug
Naar boven