XXL Nutrition

Niet luisteren naar de politie? 7 kogels in je rug..

Bezoekers in dit topic

Heerlijk, die mensen die zo kortzichtig zijn.

En inderdaad, dit soort lui gun ik wel een plekje aan de andere kant van de zoden, iedereen tot last, kost de maatschappij bakken met geld.
Hoop ik een keer, dat de politie een familie lid van jou neer knalt.
kan ik precies hetzelfde over zeggen, aangezien ik ze niet kan.......
 
En zo iemand verdient de dood? Alle criminelen in de gevangenis moeten eigenlijk gewoon de doodstraf krijgen dus volgens jou? :rolleyes:

Er gaan betere mensen voor minder dood in dit land...waarom zo'n probleem altijd als een agent rechtmatig gebruik maakt van zijn geweldsmiddelen.

Ik wens niemand de dood toe maar in dit geval is de neergeschoten man wel een heel groot deel verantwoordelijk geweest voor de afloop.

In de topictitel staat trouwens 7 kogels en bij het laatste artikel met de uitslag van het onderzoek wordt gesproken van 2 kogels...overdrijven is ook een vak.
 
Laatst bewerkt:
En zo iemand verdient de dood? Alle criminelen in de gevangenis moeten eigenlijk gewoon de doodstraf krijgen dus volgens jou? :rolleyes:

adhoc werkt bij de politie of in de beveiliging oid.
 
Hoop ik een keer, dat de politie een familie lid van jou neer knalt.
kan ik precies hetzelfde over zeggen, aangezien ik ze niet kan.......

Mensen in mijn familie werken wel, betalen wel belasting, en dragen geen gouden kettinkjes met hun naam erop :rolleyes:

muv mijn broertje, maar ach, zal hem niet missen
 
Kom maar moraalridders.. hoe ga je deze tomahawk zwaaiende debiel nou nog verdedigen?


idd

Ga weg man, alles duidt aan dat die vent alle opgevangen kogels dubbel en dwars waard was. Deze categorie mensen moeten ze vaker zo aanpakken, ruimt tenminste op.

Beste man heeft -zo te lezen- schijt aan de regeltjes, gaat wanneer hij aangesproken wordt ook nog eens op zijn aanhoudende wangedrag ook nog eens agressief reageren, wordt dan op een minder vriendelijke wijze tot correctie gebracht, kansloze man denkt dat hij met wat geweld en dreigementen zich alsnog boven de regels kan doen uitstijgen maar kwam toen het harde optreden van de autoriteiten tegen welke hem voor goed hebben doen stoppen met het verslechteren van onze maatschappij.

juist!

het zal je buurman zijn zo'n randdebiel.
 
Als die gast een kind van 3 had geraakt met dat ding had iedereen lopen schreeuwen waarom ze niet eerder schoten. Risico van het vak.
 
de waarheid zullen we nooit weten want iedereen probeert zijn hachje te redden, blijft een vaag verhaal
 
Aangezien Patricia het duidelijk over een wandelstok had en de politie van een tomahawk spreekt is het wellicht mogelijk dat het om een zogenaamde "herders-wandelstok" ging? Die hebben een ijzeren punt en een klein bijltje bij het handvat.

pheartfull.jpg
 
Dan moet jij wat beter leren schieten :D


Al zeggen ze wel dat het als een auto wapen klonk. Dus snel schieten + bewegend doelwit is idd zo goed als onmogelijk te raken op een afstand.



OT: ik vind dat die agent mooi gelijk heeft en ze vaker zo moeten optreden!

19-jarige Klein Kaliber wapen expert,
Deel ons alstublieft je glansrijke real-life ervaringen waarin jij op 50meter afstand meerdere bewegende doelen enkelschots heb weten te raken met je Walther P5 waarmee je maar liefst 2x per jaar op de 25meter baan schiet als wijkagent zijnde...

Ga aub ook dieper in op uw conclusie dat ''snel schieten + bewegend doelwit is idd zo goed als onmogelijk te raken op een afstand'' U heeft vast enkele zeer spannende verhalen te vertellen over alle keren dat U volautomatisch vuur heeft afgegeven op meerdere toenaderende doelwitten tijdens een van uw vele uitzendingen naar afghanistan, somalie, irak, en soedan.

****ING STUMPERS met bijdehande opmerkingen over feiten die je denkt dagelijks mee te maken in je computerspelletjes. terug naar je playstation, ****ing nerd.
 
19-jarige Klein Kaliber wapen expert,
Deel ons alstublieft je glansrijke real-life ervaringen waarin jij op 50meter afstand meerdere bewegende doelen enkelschots heb weten te raken met je Walther P5 waarmee je maar liefst 2x per jaar op de 25meter baan schiet als wijkagent zijnde...

Ga aub ook dieper in op uw conclusie dat ''snel schieten + bewegend doelwit is idd zo goed als onmogelijk te raken op een afstand'' U heeft vast enkele zeer spannende verhalen te vertellen over alle keren dat U volautomatisch vuur heeft afgegeven op meerdere toenaderende doelwitten tijdens een van uw vele uitzendingen naar afghanistan, somalie, irak, en soedan.

****ING STUMPERS met bijdehande opmerkingen over feiten die je denkt dagelijks mee te maken in je computerspelletjes. terug naar je playstation, ****ing nerd.

Oke...
 
Zolang de man geen aanstalten maakte om een stadswacht of andere aanwezige direct neer te slaan met de tomahawk was er nog steeds geen reden om dodelijk neer te knallen nee. Zoals dit artikel het beschrijft kon het net zo goed bang maken / bluffen zijn.

De titel van dat artikel "Agenten trokken terecht wapen" is wat anders dan "Agenten executeerden terecht gewelddadige man". Ze zijn Judge Dredd niet, al denken sommigen blijkbaar van wel.

Als dit als normale procedure wordt gezien is het hoog tijd dat de wet aangepast wordt...


Tuurlijk was die kerel een gewelddadige randdebiel, maar om bepaalde principes te beschermen moeten we soms gewelddadige randdebielen verdedigen. Uiteindelijk was de meest gewelddadige persoon de agent, hij heeft immers een mens vermoord, terwijl er geen sprake was van zelfverdediging of voorkomen van acuut levensgevaar. Maar blijkbaar kunnen sommigen die simpele connectie niet maken.

Dat zo'n agent zelfs geen sanctie krijgt zegt genoeg over onze rechtstaat. Laat het voortaan duidelijk zijn dat je als burger ter plekke geëxecuteerd kan worden voor gewelddadig gedrag. Moest je maar normaal doen.
 
Tja er valt van allebei wat te zeggen. Die gast klinkt ook niet echt als een lieverdje maar 7 kogels in iemands rug jagen is dan misschien ook wel weer een beetje overdreven....
 
Tja er valt van allebei wat te zeggen. Die gast klinkt ook niet echt als een lieverdje maar 7 kogels in iemands rug jagen is dan misschien ook wel weer een beetje overdreven....

Waarom gaat het nog steeds over 7 kogels in zn rug? :roflol: Dat is wat Patricia, zn vriendin, die niet eens ooggetuige was, heeft gemeld. Volgens de politie waren het er 2 en als justitie niet tot vervolging overgaat dan is het wel heel onwaarschijnlijk dat hij in zn rug geraakt is.
 
...Tuurlijk was die kerel een gewelddadige randdebiel, maar om bepaalde principes te beschermen moeten we soms gewelddadige randdebielen verdedigen. Uiteindelijk was de meest gewelddadige persoon de agent, hij heeft immers een mens vermoord, terwijl er geen sprake was van zelfverdediging of voorkomen van acuut levensgevaar. Maar blijkbaar kunnen sommigen die simpele connectie niet maken.
Dat weet je dus niet want je was er niet bij en je weet niet hoe de agenten de situatie ervaren. Dit verhaal had net zo goed kunnen aflopen dat de nu dode man uit gekheid een peuter had doodgeslagen omdat de agent niet op tijd schoot. Ik kan het moeilijk opnemen voor de dode man, aangezien als erop wijst dat het gaat om een stuk uitschot die al jaren lang steeds verder gaat met zijn asociale gedrag. En nu gelukkig niet langer de samenleving tot last is.
 
Staande executie voor tokkies, hè wat vervelend
 
Zolang de man geen aanstalten maakte om een stadswacht of andere aanwezige direct neer te slaan met de tomahawk was er nog steeds geen reden om dodelijk neer te knallen nee. Zoals dit artikel het beschrijft kon het net zo goed bang maken / bluffen zijn.

De titel van dat artikel "Agenten trokken terecht wapen" is wat anders dan "Agenten executeerden terecht gewelddadige man". Ze zijn Judge Dredd niet, al denken sommigen blijkbaar van wel.

Als dit als normale procedure wordt gezien is het hoog tijd dat de wet aangepast wordt...


Tuurlijk was die kerel een gewelddadige randdebiel, maar om bepaalde principes te beschermen moeten we soms gewelddadige randdebielen verdedigen. Uiteindelijk was de meest gewelddadige persoon de agent, hij heeft immers een mens vermoord, terwijl er geen sprake was van zelfverdediging of voorkomen van acuut levensgevaar. Maar blijkbaar kunnen sommigen die simpele connectie niet maken.

Dat zo'n agent zelfs geen sanctie krijgt zegt genoeg over onze rechtstaat. Laat het voortaan duidelijk zijn dat je als burger ter plekke geëxecuteerd kan worden voor gewelddadig gedrag. Moest je maar normaal doen.


+1 dat blauwe tuig komt overal mee weg.
 
Waarom gaat het nog steeds over 7 kogels in zn rug? :roflol: Dat is wat Patricia, zn vriendin, die niet eens ooggetuige was, heeft gemeld. Volgens de politie waren het er 2 en als justitie niet tot vervolging overgaat dan is het wel heel onwaarschijnlijk dat hij in zn rug geraakt is.

ja weet ik veel ik ga niet heel het topic doorlezen. zoveel interesseert het me ook weer niet
 
Zolang de man geen aanstalten maakte om een stadswacht of andere aanwezige direct neer te slaan met de tomahawk was er nog steeds geen reden om dodelijk neer te knallen nee. Zoals dit artikel het beschrijft kon het net zo goed bang maken / bluffen zijn.

De titel van dat artikel "Agenten trokken terecht wapen" is wat anders dan "Agenten executeerden terecht gewelddadige man". Ze zijn Judge Dredd niet, al denken sommigen blijkbaar van wel.

Als dit als normale procedure wordt gezien is het hoog tijd dat de wet aangepast wordt...


Tuurlijk was die kerel een gewelddadige randdebiel, maar om bepaalde principes te beschermen moeten we soms gewelddadige randdebielen verdedigen. Uiteindelijk was de meest gewelddadige persoon de agent, hij heeft immers een mens vermoord, terwijl er geen sprake was van zelfverdediging of voorkomen van acuut levensgevaar. Maar blijkbaar kunnen sommigen die simpele connectie niet maken.

Dat zo'n agent zelfs geen sanctie krijgt zegt genoeg over onze rechtstaat. Laat het voortaan duidelijk zijn dat je als burger ter plekke geëxecuteerd kan worden voor gewelddadig gedrag. Moest je maar normaal doen.
Agreed
 
Back
Naar boven