klaasklasse
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 22
rookie
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
waarscheinlijk was het arnoldfan in een islamitische school
valt mij wel op dat dit soort actie's nooit in islamitsche landen gebeuren.![]()
iraq en afganistan kan je niet meetellen, daar is het oorlog

iraq en afganistan kan je niet meetellen, daar is het oorlog![]()
dat kan je ook niet vergelijken.En in Beslan zeker ook? Ziekheid is niet religiegebonden.
Eric.........Adil18 die even zijn eigen regels maakt voor wat zieke acties zijn of niet. Vind eigenlijk terroristen die menen goed te doen met het doden van honderden of duizenden burgers toch een stuk zieker dan spreekillers die over het algemeen door kortsluiting in de kop opeens aan het moorden slaan. Weloverwogen mensen de dood injagen omdat je meent dat allah het zo wil behoort toch wel tot de ziekste soorten van moorddadige acties.
wrm begin je dan gelijk over teroristen en moslims??ik krijg op mijn donder en eric nietZeg Adil, even naar de zijlijn graag, heb gewoon respect voor de slachtoffers en voer je discussie omtrent aard van zaken in al die andere topics.

Eric.........![]()
waarm ga jenaar een andere onderwerp?
we hadden het over school, je kon geen voorbeeld verzinnen van een moslim die een school binnen stormt met wapens, en kindern neer schietwrm begin je dan gelijk over teroristen en moslims??
Zeg Adil, even naar de zijlijn graag, heb gewoon respect voor de slachtoffers en voer je discussie omtrent aard van zaken in al die andere topics.
BREAKING NEWS OP CNN!
een van de leerlingen die gewond was en naar het ziekenhuis is gebracht is overleden, maar daar zijn ze nog niet zeker van...dus +1
Tim Kretchner is zekers een naam die we nog vaker zullen horen!