AndroidHealthClinic

Nieuws Gepeste scholier (13) schiet zichzelf dood voor ogen van klasgenoten in drukke gang

" We weten wat je doormaakte, maar we blijven van je houden. We zullen je altijd gedenken in onze gebeden."

Eerst zo erg pesten dat hij zelfmoord pleegd, dan nog eens zeggen dat ze zoveel van hem houden. Epic troll

" We weten wat je doormaakte, maar we blijven van je houden. We zullen je altijd gedenken in onze gebeden."

Eerst zo erg pesten dat hij zelfmoord pleegd, dan nog eens zeggen dat ze zoveel van hem houden. Epic troll
EDIT excuus verkeerd gelezen !!!
Ben het met je eens maat !

Kon die niet eerst zn pesters niet dood schieten en dan zichzelf?

Hey anders pest jij mij FF dan schiet ik je straks voor je klote en daarna je ouders en familie !!
is dat wat ???????????? :rolleyes:
Wat ga je zitten huilen man, als je iemand 1 keer uitscheld of pest dan gaat diegene geen zelfmoord plegen, de pesters hebben hem jaren zitten plagen. Weet het zeker, lekker om ze terug te pakken of ze in hun oog schieten zodat hun worden gepest en dan lekker kunnen weten hoe het voelt om zo gepest te worden

Wat ga je zitten huilen man, als je iemand 1 keer uitscheld of pest dan gaat diegene geen zelfmoord plegen, de pesters hebben hem jaren zitten plagen. Weet het zeker, lekker om ze terug te pakken of ze in hun oog schieten zodat hun worden gepest en dan lekker kunnen weten hoe het voelt om zo gepest te worden
SORRY! Ik snap echt niet wat je bedoeld ,
dus omdat hij jaren is gepest moest hij ze een voor een afmaken ?

En huilen doe ik niet meer , kan ik niet !
weet ook niet waarom.........

waarom ging die kerel die gepest werd niet gewoon keihard trainen en veel groter worden als de pestkoppen. kijken wie dan nog gemeen tegen hem is... maar ja kogel door de kop is ook een oplossing..

Dood hoeft ook niet, je kan ook gewoon naar ze toe gaan als ze bij elkaar zijn en ff een paar kogels in die knieschijven knallen. Dan gaat er geen dag voorbij dat ze er niet aan denken, de rest van hun leven.

SORRY! Ik snap echt niet wat je bedoeld ,
dus omdat hij jaren is gepest moest hij ze een voor een afmaken ?

En huilen doe ik niet meer , kan ik niet !
weet ook niet waarom.........

Als ik jou een trap in je noten geef ga jij wel huilen

Laat maar

Laatst bewerkt:
hmm, Zo zijn de pesters wel gepakt. Vind het goede oplossing van hem

Zo'n taboe op zelfmoord en zoveel mensen die om zoveel andere redenen voortijdig sterven. Dappere kerel, dat is het. Hoe misplaatst velen het ook zullen vinden, een laatste eer aan zo'n kereltje is IMO een, wellicht lichtelijke twisted, vorm van repect.

sinds wanneer is de ultieme opgave dapper?

Omdat je jezelf overgeeft aan de oneindige duisternis? Zijn er hier zat die bang zijn te sterven en zoiets nooit zouden durven. Vind het maar zonde beter had hij zijn ellende op die gastjes gebotviert

Terug
Naar boven