XXL Nutrition

Nieuws Gepeste scholier (13) schiet zichzelf dood voor ogen van klasgenoten in drukke gang

geen respect voor zelfmoord, bye ginger.

Ach zolang ze bij de zelfmoord niemand anders in gevaar brengen en er geen vertragingen in het (trein)verkeer zijn vind ik het best. Ik weet niet of respect daar verder wat mee te maken heeft. Op zich vind ik het wel prima als signaal naar extreem pesten. Al zal het op lange termijn weinig uithalen wat dat betreft denk ik.

Die pestkoppen zijn nu opeens zijn beste vrienden en zullen altijd van hem houden hmmmm...

Midden in de school jezelf neerschieten, hoe egoïstisch kan je zijn

Ach zolang ze bij de zelfmoord niemand anders in gevaar brengen en er geen vertragingen in het (trein)verkeer zijn vind ik het best. Ik weet niet of respect daar verder wat mee te maken heeft. Op zich vind ik het wel prima als signaal naar extreem pesten. Al zal het op lange termijn weinig uithalen wat dat betreft denk ik.

pff altijd zo rond en om Utrecht rond het eind van het schooljaar....is een beetje rot om het zo te zeggen hoor, maar ik heb een hekel aan die duffe kneusjes die zelfmoord plegen als ze blijven zitten of het schooljaar niet halen :mad:

Triest, we hebben het niet over een volwassene, maar een jochie van 13 die totaal nog geen benul heeft van wat dan ook, zal wss in zijn eigen wereld geleefd hebben door het pesten en niks anders dan pijn gekend hebben.

Rip little man

heb echt sterk het idee datie meer mensen wou meenemen maar het toch niet kon. Dan maar alleen zichzelf.

Speculatie, maar heb sterk t gevoel

Hij heeft het wapen via de illegale manier gekregen. Wat hier in Nederland ook een fluitje van een cent is.

Hij heeft het wapen via de illegale manier gekregen. Wat hier in Nederland ook een fluitje van een cent is.

Als je geen strafblad hebt en een jaartje geduld hebt heb je er hier in nl ook legaal 1..

---------- Post toegevoegd Thu 27 Sep 2012 om 18:49 ----------

Nouja niet als 13 jarige..

Triest, we hebben het niet over een volwassene, maar een jochie van 13 die totaal nog geen benul heeft van wat dan ook, zal wss in zijn eigen wereld geleefd hebben door het pesten en niks anders dan pijn gekend hebben.

Rip little man

dit.

Rip little man

Voor de mensen met een grote mond moeten dit soort dingen eerst wat dichterbij komen voordat ze dat doorhebben, zoals een neefje of broertje die zichzelf neerschiet. Dan ligt de situatie opeens heel anders.

Terug
Naar boven