JonkoMan
Cool Novice
- Waardering
- 5
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 96kg
- Vetpercentage
- 16%
Hoi. Ik zit met een probleem. Ik heb nu al een paar weken geen normale ontlasting meer gehad. Alles was diahrea-achtig. De ene keer wat erger dan de ander maar blijft vervelend. Verder geen enkele klacht behalve misschien eens in de zoveel tijd een beetje een rommelig buikje voordat ik ga schijten maar dat voelt niet 'verkeerd' ofzo. Het doet geen pijn of krampen bedoel ik dan.
1 ding wat ik wel een beetje raar vind is dat het schijt-gevoel voelt alsof het uit mijn onderrug komt zegmaar, (klinkt ****ing vreemd, ik weet het) maar mijn onderrug voelt dan soms een beetje lam/moe en lichtelijk geiriteerd, en dan opeens moet ik schijten of een dikke scheet laten.
Voordat jullie zeggen "ga gewoon naar de dokter", dit heb ik gedaan, 2 jaar geleden. Ben zelfs naar het ziekenhuis doorverwezen. Toen zei de arts daar dat ik waarschijnlijk lactose intolerant was en eens een tijd geen melk moest proberen te drinken. Dit heb ik toen gedaan, en toen hield het geschijt ook op. Ik mocht geen melk drinken maar wel kwark, yoghurt en kaas eten. Heb toen dus superlang geen last van gehad tot een paar weken geleden. Heb zoals eerder vermeld ook nergens anders last van. Maak nog steeds goede gains en ben vol energie.
Zal er ook bij ff vermelden wat ik zo op een dag eet:
Ontbijt:
Zonnebloempitten of cashews
2 gekookte eieren
2 sneetjes brood met kaas
Middag:
8 sneetjes brood met kaas/pindakaas
blik sardines/tonijn
Avond eten
Rijst/Pasta/Aardappelen met vlees
2 borden
Voor slapen nog bak kwark.
Neem verder geen supplementen.
hier en daar banaantje of ander stuk fruit er tussen.
Ja ik schrijf het hier nou wel allemaal neer en ik weet het, het is vaag en ik verwacht ook niet dat iemand hier nou komt en zegt "Jonkoman, je hebt dit en dit en dit" Maarja je kan altijd proberen en misschien heeft iemand ooit dezelfde dergelijke klachten ervaren en er wellicht een oplossing voor gevonden.
Bedankt voor het lezen
1 ding wat ik wel een beetje raar vind is dat het schijt-gevoel voelt alsof het uit mijn onderrug komt zegmaar, (klinkt ****ing vreemd, ik weet het) maar mijn onderrug voelt dan soms een beetje lam/moe en lichtelijk geiriteerd, en dan opeens moet ik schijten of een dikke scheet laten.
Voordat jullie zeggen "ga gewoon naar de dokter", dit heb ik gedaan, 2 jaar geleden. Ben zelfs naar het ziekenhuis doorverwezen. Toen zei de arts daar dat ik waarschijnlijk lactose intolerant was en eens een tijd geen melk moest proberen te drinken. Dit heb ik toen gedaan, en toen hield het geschijt ook op. Ik mocht geen melk drinken maar wel kwark, yoghurt en kaas eten. Heb toen dus superlang geen last van gehad tot een paar weken geleden. Heb zoals eerder vermeld ook nergens anders last van. Maak nog steeds goede gains en ben vol energie.
Zal er ook bij ff vermelden wat ik zo op een dag eet:
Ontbijt:
Zonnebloempitten of cashews
2 gekookte eieren
2 sneetjes brood met kaas
Middag:
8 sneetjes brood met kaas/pindakaas
blik sardines/tonijn
Avond eten
Rijst/Pasta/Aardappelen met vlees
2 borden
Voor slapen nog bak kwark.
Neem verder geen supplementen.
hier en daar banaantje of ander stuk fruit er tussen.
Ja ik schrijf het hier nou wel allemaal neer en ik weet het, het is vaag en ik verwacht ook niet dat iemand hier nou komt en zegt "Jonkoman, je hebt dit en dit en dit" Maarja je kan altijd proberen en misschien heeft iemand ooit dezelfde dergelijke klachten ervaren en er wellicht een oplossing voor gevonden.
Bedankt voor het lezen
Laatst bewerkt:

**** tabak