AndroidHealthClinic

schijtziek van dit internet

Onslow

Gelsenkirchen
Elite Member
Challenge x5
20 jaar lid
10.000 berichten
Waardering
7.124
Wat is dat toch, hij heeft het een tijdje goed gedaan maar het is weer begonnen.
Ik heb sinds enkele weken dagen tussen zitten (zoals vandaag) dat ik om de 5 minuten wel/geen internet heb. Wat kan het zijn? Bellen met provider telfort heeft geen zin want dan ben je al 20 euro kwijt voor het wachten alleen al en ze raden telkens weer een kortere kabel aan terwijl het daar niet aan kan liggen. Ik bedoel, als een kabel niet goed is dan kun je niet de ene minuut wel, en dan geen internet hebben. Het is of goed, of niet.
Wat kan ik doen, een monteur laten komen, of gewoon een andere provider nemen?
aangezien ik veel poker kost het soms wel handen vol geld dit gezeik.

Ik zou telfort zo snel mogelijk opzeggen. het is een k*t provider. Probeer Alice eens (20 megabit (haal zelf 16mbit) 20 euro all in, geen lijnkosten).

Heb je trouwens wel verbinding met je modem? Check dit door in te loggen op http://192.168.1.1 (admin@admin).

opzeggen! heb ook telfort maar zit er door een 1 jarig abbonement aan vast (valt ook vaak uit). zodra ik er vanaf ben neem ik een abonnement die je iedere maand kan opzeggen als hij het niet goed doet, wel zo handig

Wat is dat toch, hij heeft het een tijdje goed gedaan maar het is weer begonnen.
Ik heb sinds enkele weken dagen tussen zitten (zoals vandaag) dat ik om de 5 minuten wel/geen internet heb. Wat kan het zijn? Bellen met provider telfort heeft geen zin want dan ben je al 20 euro kwijt voor het wachten alleen al en ze raden telkens weer een kortere kabel aan terwijl het daar niet aan kan liggen. Ik bedoel, als een kabel niet goed is dan kun je niet de ene minuut wel, en dan geen internet hebben. Het is of goed, of niet.
Wat kan ik doen, een monteur laten komen, of gewoon een andere provider nemen?
aangezien ik veel poker kost het soms wel handen vol geld dit gezeik.

Ik heb hetzelfde probleem, alleen bij mij laadt ie een site niet en dan geeft ie inderdaad aan dat het internet het niet doet, terwijl als je een paar x opnieuw drukken doet hij die site wel laadt, en msn en alles doet het ook gewoon.

zit je direct in de modem of heb je er ook nog een router tussen hangen?

Terug
Naar boven