XXL Nutrition

Gezocht Schijvenstandaard + Verstelbaar bankje!

Bezoekers in dit topic

Valandinz

Freaky Bodybuilder
Elite Member
Relnicht
10 jaar lid
IG Beheerder
Lid geworden
4 feb 2012
Berichten
4.596
Waardering
5.058
Lengte
1m84
Nog 2 maanden om de volgende dingen bij elkaar te zoeken, anders koop ik het wel nieuw. Ik ben op zoek naar;

1x Verstelbaar bankje
Halterschijven standaard (50mm)

Ben zelf woonachtig in Arnhem (Gelderland), kom uiteraard met de auto.
Ook op zoek naar een powercage uiteraard, dat past helaas niet in de auto dus die bestel ik nieuw ;)
 
Laatst bewerkt:
Wanneer een 220cm barbell past, past een powercage ook wel met een beetje creativiteit :p

Barbarian Leg Press past iig in een VW Bora (vergelijkbaar met powercage qua onderdelen)

Succes met je zoektocht!
 
Wanneer een 220cm barbell past, past een powercage ook wel met een beetje creativiteit :p

Barbarian Leg Press past iig in een VW Bora (vergelijkbaar met powercage qua onderdelen)

Succes met je zoektocht!

Zal vooral afhangen vam de staanders, sommige cages hebben 4 losse en dan past t wellicht nog, andere zijn opgebouwd uit twee "rechthoeken" met verbinders, dan gaat t idd niet passen.
Moeten t 2 220 stangen zijn of evt ook een 180?
 
Wanneer een 220cm barbell past, past een powercage ook wel met een beetje creativiteit :p

Barbarian Leg Press past iig in een VW Bora (vergelijkbaar met powercage qua onderdelen)

Succes met je zoektocht!

2-nissan-micra-2019-fd-hero-side.jpg


Ik rijd hierin. Als ik een 220 stang langs de middenconsole bij de passagiersstoel schuin omlaag laat lopen past het wel.
Een powerrack in z'n volledigheid past denk ik qua volume niet. Lengte van de auto is 4.40m en wielbasis is 2.53 dus de barbells moeten wel passen :)

Zal vooral afhangen vam de staanders, sommige cages hebben 4 losse en dan past t wellicht nog, andere zijn opgebouwd uit twee "rechthoeken" met verbinders, dan gaat t idd niet passen.
Moeten t 2 220 stangen zijn of evt ook een 180?

Bij voorkeur 2x 220cm stangen, in principe volstaat een 180cm stang ook wel voor bankdrukken dus zou wel 1x 220 en 1x 180 kunnen pakken.
 
In een auto wordt moeilijk. Ik weet ook niet hie het zit met gewicht. Een barbarian kooi weegt 180 kilo geloof ik. Kreeg hem zelf op een pallet thuis geleverd. Ik heb wel eens behoorlijk wat in een boedelbak verplaatst. 2 powerracks, barbels, specialty bars en paar honderd kilo schijven en 1x
 
Ik zal morgen een foto maken :)
Staat is helemaal prima nergens rubber eraf.
 
Ik zal morgen een foto maken :)
Staat is helemaal prima nergens rubber eraf.
Top! Zou je dan ook kunnen laten weten wanneer ik het e.v.t. zou kunnen ophalen?
Kan zelf praktisch alle dagen wel. Doe anders maar even een PB :)
 
Ik heb nog een complete set halterschijven die ik weg wil hebben. Naar hoeveel kg ben je op zoek?
 
Ik heb nog een complete set halterschijven die ik weg wil hebben. Naar hoeveel kg ben je op zoek?

Ik ga 4x 20kg overnemen van Hero07.
Ben in ieder geval nog op zoek naar;

2x 1.25
2x 2.5
2x 5
2x10
2-4x20

Wat heb jij nog liggen? Welke schijven zijn het en heb je een foto? ;)
En waar komt 't vandaan?
 
Ik heb er maar 9
Ah, dan wordt 't m niet helaas. De huidige mat gaat er schijnbaar bij fitness seller uit dus zou ik dan niet compleet kunnen maken.
 
Ik ga 4x 20kg overnemen van Hero07.
Ben in ieder geval nog op zoek naar;

2x 1.25
2x 2.5
2x 5
2x10
2-4x20

Wat heb jij nog liggen? Welke schijven zijn het en heb je een foto? ;)
En waar komt 't vandaan?

Zie onderstaande afbeelding. De 20 kg schijven hebben een rubberen rand die hier en daar enigszins beschadigd zijn. Verder erg mooi
Halterschijven_50mm_5.jpg
 
Vanavond haal ik nog 4 schijven van 20 kilo op en dan ben ik qua schijven voorzien.
Nog op het wenslijstje;

-Rubberen ondergrond tegels/matten
-Verstelbaar bankje
-Olympische barbells (180-220cm)
-Halterschijven standaard.
 
Laatst bewerkt:
Ik heb nog wel ondergrond voor je, circa 260 breed en 180 diep. Bestaat uit stalmatten van 17mm (https://rubbermatten24.nl/stalmat-90120.html) en in het midden een berken multiplex plaat van 18mm, blank afgelakt.

Beide zijkanten anderhalve mat, dus 90x180. Multiplex in het midden ongeveer 80x180, kun je evt. vervangen voor een bredere plaat als je sumo pulled. Ligt allemaal los op de vloer dus hoef je niet te demonteren. Ik ga zelf naar de zolder verhuizen en heb tegels voor de gehele ruimte gekocht :)

Laat maar weten als je interesse hebt, is in Doetinchem dus ook maar 20 minuutjes rijden voor je.

DSC_0425.jpg
 
  • Like
Waarderingen: 040B
Back
Naar boven