MuscleMeat

Gezocht Schijvenstandaard + Verstelbaar bankje!

Bezoekers in dit topic

Ik heb nog wel ondergrond voor je, circa 260 breed en 180 diep. Bestaat uit stalmatten van 17mm (https://rubbermatten24.nl/stalmat-90120.html) en in het midden een berken multiplex plaat van 18mm, blank afgelakt.

Beide zijkanten anderhalve mat, dus 90x180. Multiplex in het midden ongeveer 80x180, kun je evt. vervangen voor een bredere plaat als je sumo pulled. Ligt allemaal los op de vloer dus hoef je niet te demonteren. Ik ga zelf naar de zolder verhuizen en heb tegels voor de gehele ruimte gekocht :)

Laat maar weten als je interesse hebt, is in Doetinchem dus ook maar 20 minuutjes rijden voor je.

Bekijk bijlage 451660

Opzich wel interesse.
De ruimte waar ik in ga sporten is ~275 breed en ~290 lang. Het setje zou er dus goed in passen.
Hangt een beetje af wat je er voor wilt, als ik bijvoorbeeld https://www.fitness-seller.nl/rubbermat-10-mm/ haal in rubbermatten van 50x50 kan ik de hele ruimte (275 breed en 290 lang) vullen voor minder dan €100.
Al vind ik 't afgewerkt met zo'n multiplex plaat wel mooier ogen.
 
Daar maak je een rekenfoutje denk ik, dan heb je toch ongeveer 33 matten à €6,50 nodig?

Je hebt gelijk haha. Zat even dom uit m'n hoofd te rekenen.
Voor €214,- leg ik de hele ruimte inderdaad.
Da's toch wat meer dan gedacht.

Maar ik heb wel interesse, wat wil je er precies voor?
Als het goed is is het dus;

1x Multiplex plaat 80x180
2x mat van 90x180
 
Anyway, het kostte mij in totaal ongeveer €160 (3 stalmatten à €36,95 en ongeveer €50 voor op maat gezaagde plaat, lak geen idee). Voor €90 mag je het op komen halen. Als je alleen de tegels wil mag dat ook (€65), die plaat kan ik zelf evt. ook nog wel hergebruiken.
 
Anyway, het kostte mij in totaal ongeveer €160 (3 stalmatten à €36,95 en ongeveer €50 voor op maat gezaagde plaat, lak geen idee). Voor €90 mag je het op komen halen. Als je alleen de tegels wil mag dat ook (€65), die plaat kan ik zelf evt. ook nog wel hergebruiken.

Deal :)
Moet alleen eventjes kijken of dit in m'n auto past. (Ik loop nu even naar de auto..)
Denk het wel, ik PB je straks even!
 
Anyway, het kostte mij in totaal ongeveer €160 (3 stalmatten à €36,95 en ongeveer €50 voor op maat gezaagde plaat, lak geen idee). Voor €90 mag je het op komen halen. Als je alleen de tegels wil mag dat ook (€65), die plaat kan ik zelf evt. ook nog wel hergebruiken.

PB Gestuurd!
 
Matten + Barbell ga ik ophalen. Topic aangepast. Alleen nog een verstelbaar bankje en een schijvenstandaard.. Poh, dat gaat snel.
(En nog een powercage maar die moet helaas nieuw)
 
Lekkere aankopen in korte tijd, als alles compleet is een fotoupgrade? :D
 
Lekkere aankopen in korte tijd, als alles compleet is een fotoupgrade? :D
Compleet is het pas rond 10 juni i.v.m. de verhuizing.
Maar zal wel wat foto's maken van de opbouw van de sportkamer als dat is wat je bedoelt :p
 
Ik zou persoonlijk gewoon zowel schijvenstandaard als powercage bij

powercage.nl kopen. Kun je het ook nog op maat maken etc.
 
Ik zou persoonlijk gewoon zowel schijvenstandaard als powercage bij

powercage.nl kopen. Kun je het ook nog op maat maken etc.

Als het goed is hebben ze geen lat pulley op de basic lines.
Wel op de G3-V2 maar die is momenteel wat boven m'n budget.
De platehouder van powercage is wel scherp geprijsd, die ga ik daar bestellen, als ik er voor eind april geen 2e hands vind! thanks voor de tip!

(Hun site is wel echt de traagste website die ik ooit bezocht heb)
 
Als het goed is hebben ze geen lat pulley op de basic lines.
Wel op de G3-V2 maar die is momenteel wat boven m'n budget.
De platehouder van powercage is wel scherp geprijsd, die ga ik daar bestellen, als ik er voor eind april geen 2e hands vind! thanks voor de tip!

(Hun site is wel echt de traagste website die ik ooit bezocht heb)

Ik heb op zijn facebook een losse lat pulley voorbij zien komen, heb alleen geen idee wat het kost.Misschien dat een tweedehands rek en lat pulley van Henk wel binnen budget komt.
 
Nog steeds zoekende naar een bankje + schijvenstandaard :)
 
Nog (Per direct) op zoek naar een;
Flat Bench
Schijvenstandaard
Deadlift (Mini) jack

Mits iemand zélf wat (tegen meerprijs) wat in Wageningen kan afleveren vanaf 05-06-2019 (4 weekjes) ben ik ook geïnteresseerd in een Powerrack + Lat pulley.
 
ik heb je een pm gestuurd een tijd geleden voor flatbench., :) als je interesse hebt ieder geval
 
Mijn schijvenrek is beschikbaar. Je kan hem zelf indelen
20190512_221909.jpg
20190512_221909.jpg
 
Back
Naar boven