MuscleMeat

schoenen uit op de sportschool

skinnie

Huge Freak
20 jaar lid
10 media-items
Waardering
1.246
Lengte
1m88
Massa
154kg
Vetpercentage
18%
heb een keer op een sportschool gezeten waar je bij de ingang waar ook het barretje is. je de schoenen uit moet doen waar je mee buiten loopt..als ik al aan kwam lopen liep ik langs het raam waardoor ik naar binnen kon kijken en dan zag ik mensen aan de bar zitten die vrolijk met elkaar aan het praten waren,
alleen als ik binnenkwam was het altijd doodstil, een soort van spanning voelde ik dan... zou toch niet aan mij liggen?
op een dag kwam ik weer binnen en deed mijn schoenen uit en de moedigste van het ploegje dat aan de bar zat deed een poging om grappig te zijn en zei: hee je mag weleens naar de markt om nieuwe sokken te kopen... er zat één gat in mijn sok waar mijn grote teen uitstak.
binnen 1/10 van een seconde was ik bij hem greep hem bij zijn keel en schreeuwde in zijn oor, wat! wat! wat moet je nou!
hij zakte in elkaar en hapte naar adem...heb wel lekker getraint trouwens.
de volgende dag hetzelfde... ik kom binnen deed mijn schoenen uit en iedereen bleef voor zich uit kijken.. niemand durfde naar mijn sokken te kijken... verdomme had ik voor niks hele sokken aangedaan.
oh ja... moet dat bij jullie sportschool ook?

:roflol:

bij ons mag je in principe ook niet met dezelfde schoenen trainen als waarmee je van buiten komt...

lol :D

Thuis mag ik mijn schoenen aanhouden dus :p

binnen 1/10 van een seconde was ik bij hem greep hem bij zijn keel en schreeuwde in zijn oor, wat! wat! wat moet je nou!
hij zakte in elkaar en hapte naar adem...heb wel lekker getraint trouwens.

Whahaha. heb je nog meer van die verhaaltjes?:D

Laatst bewerkt:
Ik heb wel eens een guppie van zo* groot gevangen tijdens het afwassen tussen de zoutwater krokodillen in de rivier de nijl terwijl er 20 egyptenaren achter me aan zaten met speren en geweren.

Dit soort dingen doe ik overigens wel vaker.

Zo zit ik ook wel eens met m'n russische kameraden wat wodka te drinken op de rivier de Donau terwijl we met z'n allen omstebeurt doen wie z'n derde been het langst in een fles wodka doet en hem daarna aansteekt met een vlammenwerper terwijl we naakt over de ruggen van tienduizenden meervallen springen op 1 houten been en geblinddoekt.

Ik heb wel eens een guppie van zo* groot gevangen tijdens het afwassen tussen de zoutwater krokodillen in de rivier de nijl terwijl er 20 egyptenaren achter me aan zaten met speren en geweren.

Dit soort dingen doe ik overigens wel vaker.

Zo zit ik ook wel eens met m'n russische kameraden wat wodka te drinken op de rivier de Donau terwijl we met z'n allen omstebeurt doen wie z'n derde been het langst in een fles wodka doet en hem daarna aansteekt met een vlammenwerper terwijl we naakt over de ruggen van tienduizenden meervallen springen op 1 houten been en geblinddoekt.

pfff saai leven heb jij zeg

Er zijn bij ons soms zelfs mensen die trainen in sokken of blote voeten.

Ik train meestal met sandalen, lekker luchtig en nooit zweetvoeten

Wel belachelijk dat je andere schoenen moet aandoen zeg, net of je gaat bowlen :rolleyes:

Verplicht schoenen uit doen is lame.
Een ecto bij zijn nek pakken is nog lamer.
Een ecto die je knock-out had geslagen zou priceless zijn.

maar dan had je het waarschijnlijk niet eens gepost. :(

Pff een gat in je sok is ook geen gezicht.. om daarvoor nou speciaal kelen dicht te knijpen is ook overdreven.

Agressieveling! ;)

Ik heb wel eens saaiere momenten meegemaakt. Namelijk die ene keer dat ik meedeed aan een race door Het Grote Donkere Woud in wat nu Noord-Amerika heet.
Het was de bedoeling dat we zoveel mogelijk Redwood bomen kapten en huizen bouwden binnen de tien dagen die wij kregen om van de Oceaan van het Imposante Westen naar de Oceaan van het Minder Imposante Oosten te reizen. Ik had slechts een broodmes, een paperclip, twee schoenveters, een vislijn en wat ducktape bij me maar dit bleek meer dan genoeg te zijn. Maar dat is voor later...

In het begin waren we twintig man sterk. En niet zomaar twintig mannen, nee, stuk voor stuk telde ieder voor minstens acht normale mannen. Groot, sterk, behaard en niet omver te krijgen. Benen als bomen, ruggen als bergen, armen zo groot als kleine vrachtwagens en knoestige handen die niets minder gewend waren dan roodgloeiende stalen balken te werpen. In een onderlinge wedstrijd tussen mij en èèn van mijn kameraden is daar uiteindelijk ook een berg stalen balken door ontstaan die wij nu kennen als de Eiffeltoren, maar dat komt een andere keer.

Twintig man sterk dus. Voor het startschot mocht iedereen een plek voor zichzelf zoeken in de Ruwe Woestenij, niet verder dan een gooiafstand van tweehonderdvijfenveertig kilometer van elkaar vandaan, op eenzelfde lengtegraad. Het startschot was nog wel onbekend, daarmee bedoel ik dat niemand precies wist wanneer we mochten gaan. Wanneer de sprint van tien dagen, de sprint van het universum, een ongekend door zelfs de Griekse Goden, zou beginnen zou de wereld schudden in zijn grondvestingen door de hielen van de twintig mannen die neerploffen in het harde gesteente. Nog een klein detail; Als je een ander tegenkwam moest je hem vermoorden zonder dat hij het doorhad of jou had gezien, hadden jullie beide elkaar gezien voordat de een de ander vermoord had dan hadden jullie beide verloren.

Het was wachten en wachten en nog meer wachten. Het wachten leek eindeloos te duren totdat op een avond de vuurballen uit de hemel regende, de bliksem neersloeg op een miljoen plaatsen tegelijk en de donkere Nacht schreeuwde in Zijn onmacht. Het was tijd. In een ogenblik scheurde de grond uiteen en spoot het rode vloeibare gesteente kilometers de lucht in. Iedereen had het door! Iedereen wist dat dit het was, er was geen twijfel. Achteraf gezien zijn wij trouwens dan ook de oorzaak van de zogenaamde “Rocky” mountains. In ieder geval, het duurde niet lang voordat ik diepe sporen, gemaakt door voeten zo groot als de oorlogschepen van de Grote Chinezen, tegenkwam. Ik kende deze voeten. Ik wist zeker dat ik de eerste moest zijn. Ik moest mijn broeder vermoorden. Ik bedacht me in een duizendste van een seconde dat ik nog een paperclip en wat vislijn bij me had. Ik twijfelde geen miljoenste van een seconde en wist wat me te doen stond. Ik moest de paperclip door het achterhoofd van mijn geliefde broeder gooien zonder dat hij mij gehoord had. Ik moest sneller zijn dan de God van het Geluid....

Ik had die kerel gelijk in elkaar getrapt. Ik durf ervoor te wedden dat hij die opmerking over je sokken maakte om je finaal de grond in te boren.

Skinnie durft wel tegen ecto's.. :roflol:

:roflol: :p
tjok zelf geschreven?

Bah dat getuigd van veel respect iemand bij de keel nemen.
hij had niet moeten lachen maarja . Reageer eens rustig en wtf wat boeit et :s

Beter een gat in je sok dan een sok in je gat.

Terug
Naar boven