tick
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 1
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
heb een keer op een sportschool gezeten waar je bij de ingang waar ook het barretje is. je de schoenen uit moet doen waar je mee buiten loopt..als ik al aan kwam lopen liep ik langs het raam waardoor ik naar binnen kon kijken en dan zag ik mensen aan de bar zitten die vrolijk met elkaar aan het praten waren,
alleen als ik binnenkwam was het altijd doodstil, een soort van spanning voelde ik dan... zou toch niet aan mij liggen?
op een dag kwam ik weer binnen en deed mijn schoenen uit en de moedigste van het ploegje dat aan de bar zat deed een poging om grappig te zijn en zei: hee je mag weleens naar de markt om nieuwe sokken te kopen... er zat één gat in mijn sok waar mijn grote teen uitstak.
binnen 1/10 van een seconde was ik bij hem greep hem bij zijn keel en schreeuwde in zijn oor, wat! wat! wat moet je nou!hij zakte in elkaar en hapte naar adem...heb wel lekker getraint trouwens.
de volgende dag hetzelfde... ik kom binnen deed mijn schoenen uit en iedereen bleef voor zich uit kijken.. niemand durfde naar mijn sokken te kijken... verdomme had ik voor niks hele sokken aangedaan.
oh ja... moet dat bij jullie sportschool ook?

bij ons komen ze al in rolstoelen aanzetten, serieus.
Wow, hoe stoer! Had je die dag je gevoel voor humor thuis gelaten?...binnen 1/10 van een seconde was ik bij hem greep hem bij zijn keel en schreeuwde in zijn oor, wat! wat! wat moet je nou!
Ik heb wel eens een guppie van zo* groot gevangen tijdens het afwassen

Belachelijk toch. Ik kom altijd volledig klaargemaakt toe in de fitness. Smijt m'n zak met waterfles effen in de kleedzaal en begin direct te trainen.
idd belachelijk ik doe thuis men sportschoenen al aan en begin direkt te trainen
Bij ons ligt overal tapijt en om te vermijden dat mensen overal met moddervoeten gaan rondlopen vragen ze om andere schoenen aan te trekken, vandaar. Bovendien kuisen vrijwilligers de zaal...
Bij ons ligt overal tapijt en om te vermijden dat mensen overal met moddervoeten gaan rondlopen vragen ze om andere schoenen aan te trekken, vandaar. Bovendien kuisen vrijwilligers de zaal...