AndroidHealthClinic

schoenen uit op de sportschool

Roid-Rage?? ;)

is finse heks nog single en geslachtsziektevrij?

Apparte sportschool, achterlijk volkje.

Goed ingegrepen dus, als je last houd zou ik een andere sportschool zoeken.Je moet kunnen genieten van je sportschool en training.

Haha wat ben je voor stumpert als je met zo'n grote gaten in je sokken gaat trainen :roflol:

Belachelijk toch. Ik kom altijd volledig klaargemaakt toe in de fitness. Smijt m'n zak met waterfles effen in de kleedzaal en begin direct te trainen.

heb een keer op een sportschool gezeten waar je bij de ingang waar ook het barretje is. je de schoenen uit moet doen waar je mee buiten loopt..als ik al aan kwam lopen liep ik langs het raam waardoor ik naar binnen kon kijken en dan zag ik mensen aan de bar zitten die vrolijk met elkaar aan het praten waren,
alleen als ik binnenkwam was het altijd doodstil, een soort van spanning voelde ik dan... zou toch niet aan mij liggen?
op een dag kwam ik weer binnen en deed mijn schoenen uit en de moedigste van het ploegje dat aan de bar zat deed een poging om grappig te zijn en zei: hee je mag weleens naar de markt om nieuwe sokken te kopen... er zat één gat in mijn sok waar mijn grote teen uitstak.
binnen 1/10 van een seconde was ik bij hem greep hem bij zijn keel en schreeuwde in zijn oor, wat! wat! wat moet je nou!hij zakte in elkaar en hapte naar adem...heb wel lekker getraint trouwens.
de volgende dag hetzelfde... ik kom binnen deed mijn schoenen uit en iedereen bleef voor zich uit kijken.. niemand durfde naar mijn sokken te kijken... verdomme had ik voor niks hele sokken aangedaan.
oh ja... moet dat bij jullie sportschool ook?

Had je nek omgedraaid als ik erbij was geweest:D

idd belachelijk ik doe thuis men sportschoenen al aan en begin direkt te trainen

:roflol: wat ben jij voor een kk-kamper haha

Heb ook een keer iemand op zn sok gewezen, wist niet dat ie 20 vrienden bij zich had.
19 van hun in elkaar geslagen maar de laatste lafaard kwam langs achter :(

Lagen er ook overal kleedjes één kant op en stond de barman in een soort van "iets hoger hokje" ???

interessant verhaaltje ook...

Belachelijk toch. Ik kom altijd volledig klaargemaakt toe in de fitness. Smijt m'n zak met waterfles effen in de kleedzaal en begin direct te trainen.

idd belachelijk ik doe thuis men sportschoenen al aan en begin direkt te trainen

Bij ons ligt overal tapijt en om te vermijden dat mensen overal met moddervoeten gaan rondlopen vragen ze om andere schoenen aan te trekken, vandaar. Bovendien kuisen vrijwilligers de zaal...

De t*ring! Jij moet of wel een heel slecht gevoel voor humor hebben, of jij bent zo'n typje die denkt dat iedereen naar 'm kijkt en een negatieve mening heeft.

was het geen moskee waar je naar binnen ging

wat is dat voor r*tard-gym waar je je schoenen uit moet doen ???

Bij ons ligt overal tapijt en om te vermijden dat mensen overal met moddervoeten gaan rondlopen vragen ze om andere schoenen aan te trekken, vandaar. Bovendien kuisen vrijwilligers de zaal...

Tapijt!? Mag je wel deadliften dan of wordt dan het tapijt vies?

bij ons plastic matten
men sport schoenen zijn wel proper
niet dat ik eerst door de modder ofzo ga lopen

Terug
Naar boven