Fitness Seller

Schokkend, moord op beveiligingscamera gefilmd

EricR

Superior Athlete
20 jaar lid
10.000 berichten 50.000 berichten
Waardering
2.652
Lengte
1m79
Massa
96kg
Vetpercentage
21%
Ja, ik zag het op het nieuws. Ik werd er pissed off van, laffe klootzakken.

Pfff wat een ongelofelijke kanker mong*len. Damn man... Zoiets kan je zo opfokken he...

• Topic Starter Topic Starter
"In a 70-second frenzy, three people, whom we had never had any contact with before, stabbed Dan in the heart and wounded me twice. They then ran off, leaving us disabled on the floor," he said.
"At the time of the attack, Dan and I were just chatting and laughing remembering our holiday. Seconds later Dan was dead. I will never understand the need for anyone to carry knives."

WTF man?!?! Waarom zou je in hemelsnaam zomaar iemand neer steken, om geen ****ing reden wat dan ook?! ****ing sick!

shit zeg, da houdt ge toch allemaal ni meer voor mogelijk!!!

Zulke mensen moesten ze opsluiten in een kelder en jarenlang martelen en een langzame pijnlijke dood laten sterven.

Laffe gozers... die moeten ze martelen en niet dood laten gaan. :mad:

Jammer dat je de aarde moet delen met zulke ongelofelijke debielen.

Hmm kga dat filmpje maar niet kijken. Zulke dingen begrijp ik gewoon niet... te triest voor woorden gewoon. Die gasten moeten hun hele leven lang negatieve karma krijgen.

Tijd dat iedereen een vechtsport leert...

Btw ik zoek nog altijd een maatje om Krav Maga mee te oefenen...

Potverdomme ^!*^!

Het geeft toch enige troost te weten dat ze een leven lang anale vernedering in het vooruitzicht staat.

DiSTuRBeD zei:
Tijd dat iedereen een vechtsport leert...

Btw ik zoek nog altijd een maatje om Krav Maga mee te oefenen...
Bekijk dat filmpje nog eens goed.
Ze worden plotseling, zonder een waarschuwing of voortekenen vooraf, van achteren neergestoken. Ook al heet je Fedor Emalienko, als je van achteren in je nek wordt gestoken dan is het snel gebeurd.

Het is jammer dat die 2 jongen niet kunnen worden ge-excecuteerd.

Ok geef ik grif toe... Maar de mensen met vechtsportervaring zullen ook wel toegeven dat je je "bewuster" bent van je omgeving, en je alles meer in't oog houd...

dat denk ik ook wel, alleen tegen zo'n aanval doe je niets. Je zit op een hek, er loopt iemand achter je langs die je niet kent, die niks tegen je heeft gezegd en jij niet tegen hem, je hebt elkaar nauwelijks aangekeken en wham hij steekt zo een mes in je nek. Laffer kan niet want je bent kansloos.

De enige remedie is heel goed worden in m.m.a. of een pistool kopen en altijd op je hoede zijn, een drukke winkelstraat is bijvoorbeeld uitgesloten en als je groepjes jongeren ziet heb je de vinger aan de trekker. Daar zit denk ik niemand op te wachten. Daarom vind ik het een goed idee als het soort uitschot wat dit soort dingen doet een nekschot krijgt. :thumb:

DiSTuRBeD zei:
Ok geef ik grif toe... Maar de mensen met vechtsportervaring zullen ook wel toegeven dat je je "bewuster" bent van je omgeving, en je alles meer in't oog houd...
Zelfs terwijl je in een diep gesprek bent? Denk 't niet :)

Zulke dingen kan je gewoon niet zien aankomen.

• Topic Starter Topic Starter
Op straat ben ik altijd wel alert, niet eens bewust er mee bezig maar meer een natuurlijke alertheid. Maar dan nog, als er zo'n stel debielen op je afkomt kan je nog zo alert zijn, je bent waarschijnlijk niet snel genoeg om dit soort acties voor te zijn.

ik ga het filmpje niet eens kijken.
maar ik kan me een voorstelling maken. ziek.

Damn, dit is echt niet normaal, waar gaat de wereld heen!
Zoiets verwacht je ook totaal niet, hoe zou je je kunnen voorbereiden op zoiets ....
ondanks dat je nog zo alert bent.

Dat is geen leven, als je iedere keer, wanneer er een groepje of een persoon
langsloopt zo alert moet zijn.

Het gaat nergens meer over tegenwoordig :(

Terug
Naar boven