AndroidHealthClinic

Schokkend, moord op beveiligingscamera gefilmd

Absoluut geen hoax

Jinsu zei:
Oom agent is een opsporingsambtenaar :P .

Ik betwijfel echter dat preventief fouilleren een afschrikkende werking heeft bij bepaalde figuren. Maar niet geschoten is altijd mis he ;) .

Opsporingsambtenaar kan van alles zijn wijsneus :)

Tuurlijk werkt dat, want dan kun je in het centrum vrolijk gaan stappen. Alle glazen van plastic maken en de problemen zijn een heel eind klaar!

Zonder enige vorm van proces liquideren... gewoon ergens bij een slager naakt in een koelcel stoppen todat ze dood vriezen.. heb je er ook geen kosten aan.. elke cent dat je aan dit soort tuig besteed is er één te veel.. en niks rechter of whatever.... meteen.. klaar.. wat kan ik agressief worden al ik dit zie man.. ongeloofelijk.

waarom?

20 jaar, nog amper begonnen met leven en al beëindigd en waarvoor?

oog voor oog, tand om tand
ophangen in een breezercafé, kop eraf en op de stadspoorten hangen

Echt triest om te zien! Van mij mogen ze levenslang krijgen en dagelijks anaal vernederd worden in het gevangenis. :@

Niet normaal toch dit, eigenlijk zou je die laffe gasten een voor een in een kooi moeten fl*kkeren met een buffel als fedor oid en m zonder wapens op leven en dood moeten laten vechten met tv camera's erop dat iedereen kan zien hoe deze laffe fl**kers gestrafd worden en of ze dan nog zo stoer zijn :mad:

Maar zonder gekkigheid, blijft toch erg dat er zulke mensen neerlopen, die zonder een kick te geven je zo neerslaan en neersteken.

zou me niks verbazen als iemand uit de omgeving van het slachtoffer er voor zorgt dat die gasten kapot gaan.

Ik wens deze 2 laffe honden het slechtste van het slechtste. Moge zij na een 50 jaar lang ziekte bed aan kanker te komen overlijden na de amputatie van 2 benen. En hopelijk branden deze schlemielen voor altijd in de hel.

ramonovietsj zei:
zou me niks verbazen als iemand uit de omgeving van het slachtoffer er voor zorgt dat die gasten kapot gaan.
Idd, was het mijn vriend geweest dan lag die n*ger met die andere pipo allang op de barbeque

Echt belachelijk, niet normaal

Wereld is ziek en word alleen maar zieker, ik snap niet waarom mensen zo laf kunnen zijn, achterlijke klootzakken.

Terug
Naar boven