AndroidHealthClinic

Schokkend, moord op beveiligingscamera gefilmd

Laffe honden, bah :mad:

damn

damn,kan er bijna van beginnen huilen,erg....geen woorden voor.
Ik voel me zo depri worden als er zoiets gebeurt,waarom gebeurt dit soort laffe,laag bij de grondse daden???
Die gasten verdienen echt een kogel (of 30)...
Zinloos geweld is tegenwoordig niet ver te bespeuren,mijn jongere broer heeft eergisteren nog gevochten omdat ie "een beetje scheef" keek naar iemand,...zomaar omdat ie keek!!!!!!!!!!Die gast heeft wel veel bloed verloren daarna!:roflol:

maar goed, ontopic: hoop dat die klootzakken gepakt zijn,of worden...
Naar de gasdouche met die eikels....:mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad:

Triest, zeer triest. :(

had wederom beter niet kunne nkijken!

omfg, voel mijn hart nu...dit filmpje maakt mij zo ontzettend woedend. Zo ****ing ontzettend woedend.

* laat me aub zeggen wat ik wil zeggen*

Jezus christus, dat mensen daartoe in staat zijn. Die mogen nooit meer vrijkomen.

want de maatschappij dat zijn wij, de maatschappij dat ben jij. . .

DiSTuRBeD zei:
Ok geef ik grif toe... Maar de mensen met vechtsportervaring zullen ook wel toegeven dat je je "bewuster" bent van je omgeving, en je alles meer in't oog houd...

Jij kijkt teveel naar kung fu films. Je verwacht toch niet dat wanneer je rustig aan het praten bent met een vriend dat je zomaar wordt neergestoken/geslagen.

CoD zei:
Jij kijkt teveel naar kung fu films. Je verwacht toch niet dat wanneer je rustig aan het praten bent met een vriend dat je zomaar wordt neergestoken/geslagen.

Je kunt wel meer incasseren mits er geen bebruik wordt gemaakt van een hulpmiddel. Bovendien zijn mensen die een vechtsport beoefenen vaak in het normale leven meer in balans, ze raken niet meer zo snel opgefokt etc...

Maar die gasten van het filmpje zijn gewoon triest, het moet maar iemand van je familie of uit vriendenkring gebeuren :mad: :mad: :mad: .

Hmm ben nu opgefokt op mijn werk.
En mensen blijven maar zeggen dat een strengere wapenwet niks helpt.
Mijn reet. 10 jaar brommen bij bezit van een wapen!
Laat ze dan maar preventief fouileren. Ik voel me een stuk veiliger dan.
Gast was pas 20. Kan gewoon zijn leven niet leven. Te triest!

Denk je echt dat een strengere wapenwet bij dat soort figuren helpt? Ik denk het niet, want hoe laag moet je drempel niet zijn om een volledig onbekende persoon neer te steken, waarbij je het risico voor lief neemt dat deze hierdoor sterft.

Maar dan nog zullen bij preventieve controles heel wat van die gasten tegen de lamp lopen.
En daar gaat het mij om. Als iemand iets bij zich heeft kan die het ook gebruiken.

En dan steken ze de betreffende opsporingsambtenaar neer, aagezien er toch al 10 jaar cel op staat. Veel meer heb je dan toch niet meer te verliezen, een oplossing hiervoor is moeilijker dan je denkt.

Aan de ene kant heeft Richard wel een punt. Als je geen wapen bij je hebt, kun je het ook niet gebruiken.

Hier in het dorp het je sowieso geen wapen nodig :D

Ja daar gaan je handen van jeuken dit soort dingen.

Ook verschrikkelijk voor diegene die de camera bedient. Hij/zij voelt zich zo machteloos en ziet iemand voor zijn ogen sterven. Hopend dat politie zo snel mogelijk op de plek des onheils komt.

RichardV zei:
Hmm ben nu opgefokt op mijn werk.
En mensen blijven maar zeggen dat een strengere wapenwet niks helpt.
Mijn reet. 10 jaar brommen bij bezit van een wapen!
Laat ze dan maar preventief fouileren. Ik voel me een stuk veiliger dan.
Gast was pas 20. Kan gewoon zijn leven niet leven. Te triest!

Precies! Bij bezit van een steek-, slag-, of vuurwapen onmiddelijk de bak in. Laat ze maar veel controleren in uitgaansgebieden en de rotte appels eruit pikken.

Ach ik denk dat dit ook met een schroevendraaier of iets dergelijks had gekund , heeft niks met verbod op wapens te maken , gaat gewoon om een stel randdebielen die dit soort acties doen daar moet wat mee gebeuren,
het wapen is niet gevaarlijk maar degene die het gebruikt,
veel van dit soort gasten meegemaakt en als er geen wapen is gebruiken ze wel wat anders , schroevendraaier, briefopener, tandenborstel sleutel , glas etc

Het idee dat je dit zomaar, op elk moment van de dag, kan overkomen maakt het er allemaal niet vrolijker op. Dit is in en in triest.

Terug
Naar boven