Fitness Seller

Schokkend, moord op beveiligingscamera gefilmd

wat erg! ongelooflijk wat een raar gevoel dit me geeft als ik dit zie.

Word die gast nou eerst zelfs in z'n nek gestoken of is dat een klap. Dan breekt die gast z'n arm haast, en dan wordt ie ff neergestoken alsof het niks is.

ongelooflijk wreed.

Wel handig dat ze de daders gefilmd hebben. Anders waren ze er misschien nog mee weggekomen ook.

Echt verschrikkelijk. Dat er zulke zieke mensen zijn. Wat zou er in godsnaam omgaan in het hoofd van dat soort figuren?

Jinsu zei:
En dan steken ze de betreffende opsporingsambtenaar neer, aagezien er toch al 10 jaar cel op staat. Veel meer heb je dan toch niet meer te verliezen, een oplossing hiervoor is moeilijker dan je denkt.

Opsporingsambtenaar? Neem aan gewoon oom agent!
Zijn nooit alleen aan het werk. Ik heb het over een centrum afsluiten en dan alles en iedereen goed foulieren. Is in Nijmegen wel eens gedaan hoor. Alles en iedereen!
Alleen je krijgt nu bij wapenbezit een boete!

Oom agent is een opsporingsambtenaar :P .

Ik betwijfel echter dat preventief fouilleren een afschrikkende werking heeft bij bepaalde figuren. Maar niet geschoten is altijd mis he ;) .

Doodstraf opnieuw invoeren.... Zie het niet voor me dat zulke mong*len ooit nog eens normaal aan de maatschappij kunnen deelnemen en vind dat er op zoiets lafs maar 1 straf past: de doodstraf

Ja! Dood door anale vernederin!!!

Die gasten moeten ze wurgen met hun eigen voorhuid.

Rob G zei:
Ja! Dood door anale vernederin!!!

Je bedoelt zoals een tijdje geleden op die dierenboerderij. Waar zo'n vent kapot werd genaaid door een paard. Dat zou inderdaad een goede oplossing zijn. :P

Bedankt voor de waarschuwingen. Ik ga dit niet bekijken, word er allleen maar neerslachtig van.
Gelukkig stonden er camera's zodat zij opgespoord konden worden. Maar moet nu de hele wereld vol camera's staan?

ik weet het niet.

wat is dit nu weer voor onzin
potverdomme wat een randebielen

its a sick world !!!

zo was er in 2004 het filmpje van de slachting op de amerikaan,
heel was anders als dit.

maar was ook op film (geen bewakingsvideo) vastgelegd hoe hij levend werd onthoofd :(

ik ga ook niet kijken..is slecht voor mn bloeddruk!

aan de hoogste bomen hangen dat tuig!!

Bedoel je nou die onthoofdingsfilmpjes? Daar zijn er hartstikke veel van

pat21 zei:
Bedoel je nou die onthoofdingsfilmpjes? Daar zijn er hartstikke veel van

wist ik niet. ik heb er maar 1 gezien in mijn leven volgens mij :scratch:

maar ken er meestal niet tegen raak er opgefokt van om zo de laatste beelden van iemands leven te zien

Dat van die vechtsport aub seg , als ik daar wat dronken gezellig zat te praten was ik ook dood . Ziekelijke toestanden maar weer

steekpartijen kan ik echt niet tegen, daar krijg ik echt zelf een steek in mijn hart van. dat lijkt me zo een verschrikkelijke,laffe en machteloze dood. en dat te bedenken dat er in elke stad waar je uitgaat er zo iemand rond kan lopen.
dit was de 2e steekpartij die ik heb gezien op en filmpje. misschien kent iemand nog die op reportage van sbs is geweest, 2 gevangenen die een andere gevangenen doodsteken dat was ook gruwelijk.
alleen het gekke bij mij altijd is dat ik het altijd moet zien en het achteraf beter niet kon doen

2be4 zei:
wist ik niet. ik heb er maar 1 gezien in mijn leven volgens mij :scratch:

maar ken er meestal niet tegen raak er opgefokt van om zo de laatste beelden van iemands leven te zien

:hair:
Inderdaad, ik kon gewoon niet geloven dat ze dat deden..
Iemand die zo op de grond ligt zo steken ...
Ik kan het nog steeds niet geloven...en dit is zeker weten 99% geen hoax?
:splat:

spiertje16 zei:
100% zeker weten geen hoax, stond vandaag in de krant dat de ouders van de vermoorde jongen erop stonden om het filmpje op internet te zetten

• Topic Starter Topic Starter
spiertje16 zei:

Zou ik een hoax plaatsen?;)

Terug
Naar boven