MuscleMeat

Schokkende beelden overval Amsterdamse juwelier

en opnieuw vraag ik wat heeft levenservaring met leeftijd te maken? stel jan is 16 en heeft de laatste 5 jaar over de hele wereld gereisd, heeft veel boeken gelezen, en veel informatie en ervaringen opgedaan. en pieter is 21 en heeft de laatste 10 jaar alleen thuis gegamed en af en toe een boekje gelezen, en heeft weinig op school gedaan. dan kan het best zo zijn dat jan jonger is maar toch "iets" meer levenservaring heeft. dus ik herhaal nogmaals leeftijd heeft niks met levenservaring te maken.;)
Ok nu mijn veronderstelling. Is het niet gewoon een feit dat de mate van je leeftijd samen hangt met je leeftijdservaring, aangezien je meer de kans krijgt om nieuwe ervaringen op te doen. Tevens krijg je op een oudere leeftijd te maken met verantwoordelijkheid en beslissingen die geldend kunnen zijn voor een bepaald deel van je leven. Ik vind jouw visie erg subjectief. Is Pieter niet toevallig een bestaand persoon?

iedereen die over levenservaring begint is zo achterlijk als wat:roflol: Alsof je iets extra leert door wat meer jaren door te brengen in de afgeschermde luchtbel die deze westerse maatschappij is:roflol:

Ok nu mijn veronderstelling. Is het niet gewoon een feit dat de mate van je leeftijd samen hangt met je leeftijdservaring, aangezien je meer de kans krijgt om nieuwe ervaringen op te doen. Tevens krijg je op een oudere leeftijd te maken met verantwoordelijkheid en beslissingen die geldend kunnen zijn voor een bepaald deel van je leven. Ik vind jouw visie erg subjectief. Is Pieter niet toevallig een bestaand persoon?
je geeft het zelf al aan, je krijgt meer de kans.

en dat je op een oudere leeftijd met verantwoordelijkheid en beslissingen die geldend kunnen zijn voor een bepaald deel van je leven. kan ook al op jonge leeftijd gebeuren. en het kan zo zijn dat je dat niet meemaakt als ouder persoon (skinny)

iedereen die over levenservaring begint is zo achterlijk als wat:roflol: Alsof je iets extra leert door wat meer jaren door te brengen in de afgeschermde luchtbel die deze westerse maatschappij is:roflol:
dan alsnog kan er een relatief verschil zijn in leeftijds ervaring. en niet heel de wereld is westers ;)

Wat een ecto die n*ger.

Hallo hier de advocaat van skinny gelieve hem er buiten te houden anders krijg klagen we je aan.

groetjes
Geachte StiffmeisterXL wij gebruiken de naam skinny om onze zaak te verdedigen, wat is toegestaan volgens het wetboek. tevens gebruiken de naam in semi-anonimiteit. Als u verder nog vragen heeft kunt u contact opnemen met de PA van ons advocatenbureau.

Met vriendelijke groet piet.

Te triest voor woorden!

Voor het eerst een interessante discussie in een topic van Fonkmeistah. Onder aanvoering van aankomend intellectueel JoranR.:popcorn:

Terug
Naar boven