AndroidHealthClinic

Scholier zwaargewond na ruzie met medeleerlingen

Guest

verwijderd
10.000 berichten
Waardering
3
AMSTERDAM - Een 16-jarige scholier uit Almelo is dinsdagmiddag zwaargewond geraakt nadat hij door drie medeleerlingen in elkaar was geslagen op een school in zijn woonplaats. De jongen is met gebroken en gekneusde ribben en letsel aan een oogkas opgenomen in het ziekenhuis, meldt de politie.

Het slachtoffer kreeg om nog onbekende reden ruzie met een 15-jarige medescholier op de school aan de Heetveldsweg. Die vertrok en keerde even later terug met twee vrienden, waarna ze het slachtoffer mishandelden.

De twee hoofdverdachten, een 15-jarige en een 16-jarige Almeloër, zijn kort daarop aangehouden. Woensdagochtend kon ook de derde verdachte, een 16-jarige inwoner van Almelo, worden aangehouden.

Bron

De volgende racistische opmerking krijgt rood, aantal bijdragen verwijderd.

you're no fun.

We hebben het altijd wel over buitenlanders, maar de autochtone Nederlander is minstens zo erg!

Stelletje mong*len, zoiets doe je toch niet....?!

Heb er echt geen woorden voor! :( :mad:

ahmelooooóh

wat een gekken. Het blijft me boeien wat drie van dergelijke mannetjes op zo'n moment denken te bereiken, wat het nut is van hun actie.

Feit is dat je dit soort berichten steeds vaker leest.
Die wordt verkracht,
de andere weer in elkaar geslagen.

Ik vraag me ook af of daar wat tegen te doen is?!?! Op zo.n moment gaat zo'n gast neit bij zich zelf nadenken..... mmmm ik doe iets fout.

Erg triest eigenlijk dat het zo vaak gebeurd.

Ik heb toch het idee dat geweld toeneemt in de samenleving, hoewel volgens sommigen dit niet zo is.

YouTube - Marco Borsato Rood

Te triest voor woorden.
Welk ras het ook doet vechten doe je 1 op 1.
Zo gauw er anderen mee gaan doen is het behalve zwak ook nog eens misselijkmakend.

Ik heb toch het idee dat geweld toeneemt in de samenleving, hoewel volgens sommigen dit niet zo is.

Ik leg zelf wel een nadruk op de toename van aandacht van de media voor dit soort dingen. k dacht dat de criminaliteit in Nederland iets was gezakt de afgelopen jaren?

dus het waren allochtonen die die kerel in elkaar sloegen?
dan hoef je toch geen racistische opmerking te maken.. dan spreekt het feit voor zich..

Wáár lees jij dat het om allochtonen ging?

dus het waren allochtonen die die kerel in elkaar sloegen?
dan hoef je toch geen racistische opmerking te maken.. dan spreekt het feit voor zich..
We weten het niet, dus omdat men toch de link legt zonder te weten of het allochtonen zijn is het racistisch.

Ben wel benieuwd of het nu om allochtonen ging, ik vind niet dat je dit moet verbergen, als dat zo is moet je dat probleem onder ogen durven zien.

Op een topic als dit weet je toch gewoon dat er mensen met de vinger richting het allochtone kamp wijzen...

Ik denk dat het op het VMBO was, en het idd allochtonen waren.

Reden van VMBO? Op zo'n leeftijd zulk letsel, kan alleen daar.
Reden allochtonen? Iemand die in zijn eentje niets doet, laf vrienden gaat halen en dan terugkomt en iemand totaal in het ziekenhuis trapt. Plus dat de kans gewoon ontzettend groot is omdat het in Amsterdam is, tel daarbij de vorm van geweld en de manier waarop erbij op. Sowieso zit het VMBO daar ramvol met allochtonen.

Op een topic als dit weet je toch gewoon dat er mensen met de vinger richting het allochtone kamp wijzen...

Ja; maar hopelijk zijn er nog mensen die beseffen dat ze dit niet moeten doen.

Als het autochtonen zijn hoop ik dat het op de voorpagina van elke krant komt; even Nederland wakkerschudden dat het niet alléén autochtonen zijn.

Tja oneerlijk vechten doen zowel Nederlanders als welke nationaliteit dan ook.
Als je daar aan mee doet behoor je gewoon tot het tuig van de hoogste richel.

Plus dat de kans gewoon ontzettend groot is omdat het in Amsterdam is

Ik vergeef het je :D

Waarom is dit trouwens in het nieuws? Het gebeurt dagelijks en soms nog veel erger. Toevallig komt dit dan in de krant en meteen gaat iedereen 'oeh' en 'ah' roepen.

Ja; maar hopelijk zijn er nog mensen die beseffen dat ze dit niet moeten doen.

Als het autochtonen zijn hoop ik dat het op de voorpagina van elke krant komt; even Nederland wakkerschudden dat het niet alléén autochtonen zijn.

foutje?

idd, bij de MP3-moord werd er hier ook naar de marokkaanse/turkse gemeenschap gewezen terwijl dit achteraf niet het geval bleek te zijn. Maar mensen veralgemen nu eenmaal, de één al wat meer als de ander...

Ik denk dat het op het VMBO was, en het idd allochtonen waren.

Reden van VMBO? Op zo'n leeftijd zulk letsel, kan alleen daar.
Reden allochtonen? Iemand die in zijn eentje niets doet, laf vrienden gaat halen en dan terugkomt en iemand totaal in het ziekenhuis trapt. Plus dat de kans gewoon ontzettend groot is omdat het in Amsterdam is, tel daarbij de vorm van geweld en de manier waarop erbij op. Sowieso zit het VMBO daar ramvol met allochtonen.

Haha hoeveel vooroordelen kun je in zo'n kleine tekst proppen? Spring van een flat af, aub?

Terug
Naar boven