MuscleMeat

Scholieren negatief over moslims

Nee laten we luisteren naar iemand die 25 jaar lang heeft geslapen....
Welke volken zijn hier dan wel zo goed geintegreerd?
Japanners, Chinezen, heb ik nooit problemen mee en hun restaurants die goed draaien en de staat geld opbrengen. Heck, zelfs n*gers vallen nog mee als ze geen gangs/getto's vormen. Alleen met die moslims en dan vooral marokkaanse moslims heb je last. magar heeft gewoon gelijk, maar je mag het niet luidop zeggen want dan ben je racist of wat weet ik nog allemaal. Links zal het altijd ontkennen, zelfs al is 90% van Nederland of belgie binnen 100 jaar moslim en gaat het land kapot van de criminaliteit/tereur dan nog zeggen ze dat er helemaal niets aan de hand is.

Yeah, Chinezen zijn wel het toonbeeld van integratie he?
En Moslims hebben geen zaken die de staat geld opbrengen?

wat betreft het racisme heb je gelijk, onderscheid maken op grond van geloof valt onder 'discriminatie'.

VanDale zei:
dis·cri·mi·na·tie v het maken van ongeoorloofd onderscheid:
rassen~

vs.

VanDale zei:
ra·cis·me o 1 theorie die de superioriteit ve bep. ras
verkondigt; 2 discriminatie op grond van iems ras

"Heck, zelfs n*gers vallen wel mee als ze geen gangs/getto's vormen" valt dus meer onder racisme.

Nee laten we luisteren naar iemand die 25 jaar lang heeft geslapen....
Welke volken zijn hier dan wel zo goed geintegreerd?

Heb jij ooit overlast met hindoestanen/chinezen/surinamers/indonesiers?
Kijk maar in de jeugd gevangenissen in Holland,deze groepen zijn er bijna niet vertegenwoordigd.

Van alle allochtone mannen was 3,8% in 2002 als verdachte in het HKS
geregistreerd tegen 1,6% van de autochtone mannen, van allochtone vrouwen
0,7% (tegen 0,3% van de autochtone vrouwen). In absolute aantallen
verdachten zijn, na de autochtonen met 102.000 personen, met elk ruim
10.000 personen de Marokkanen en Surinamers de grootste groepen, gevolgd
door de Turken (7.500) en de Antillianen (6.600).
http://forum.dutchbodybuilding.com/f99/partijen-negeren-wilders-87391/index10.html#post1559338

Kijk maar in de jeugd gevangenissen in Holland,deze groepen zijn er bijna niet vertegenwoordigd.

Dat klopt.
Maar BuilderB heeft gelijk hoor, Chinezen zijn ook heel erg slecht geintegreerd. Maar hun cultuur is heel anders (rijk & work-a-holic is het hoogst haalbare qua status) en daarom hebben we geen last van ze.

Het stomste wat mensen kunnen doen is daadwerkelijk geloven dat er verschillen zijn tussen de rassen qua karaktertrekken e.d. Je etnische afkomst maakt echt geen reet uit voor je karakter of hoe je je gedraagt. Je cultuur wel.

Het stomste wat mensen kunnen doen is daadwerkelijk geloven dat er verschillen zijn tussen de rassen qua karaktertrekken e.d. Je etnische afkomst maakt echt geen reet uit voor je karakter of hoe je je gedraagt. Je cultuur wel.

En ook al zou het wél zo zijn dat er verschillen tussen rassen zouden zijn, als dat was bewezen (het tegendeel is trouwens ook nooit bewezen), dan nog zou dat niks uitmaken voor hoe je mensen dient te behandelen. Ieder individu is er één en dient op zijn eigen daden beoordeeld te worden, niet op zijn ras.

Nee nooit, muv die ene keer dat ik door indiaas uitziend type aan mn bek ben gehoekt tijdens een avond stappen. Maar meer dan wat vastzittend eten lostikken deed dat niet. Nog nooit door een Marokkaan aangevallen.

Toch gek he, dat in de tijd dat die volken nieuw waren in Nederland ze ook met de nek werden aangekeken? Evenzo voor mensen die uit de kampen uit Indonesie terug kwamen na de oorlog, mensen die bij officieel Nederlander waren. En zo zullen er nog vele zijn. Ik wil niet zeggen dat dit gedrag Nederlanders kenmerkt, ik denk nl. dat dit voor alle (homogene) grote groepen mensen geldt. Wat de boer niet kent, dat eet hij niet. We zijn een mooi potje boeren met elkaar.

Nee nooit, muv die ene keer dat ik door indiaas uitziend type aan mn bek ben gehoekt tijdens een avond stappen. Maar meer dan wat vastzittend eten lostikken deed dat niet. Nog nooit door een Marokkaan aangevallen.

Toch gek he, dat in de tijd dat die volken nieuw waren in Nederland ze ook met de nek werden aangekeken? Evenzo voor mensen die uit de kampen uit Indonesie terug kwamen na de oorlog, mensen die bij officieel Nederlander waren. En zo zullen er nog vele zijn. Ik wil niet zeggen dat dit gedrag Nederlanders kenmerkt, ik denk nl. dat dit voor alle (homogene) grote groepen mensen geldt. Wat de boer niet kent, dat eet hij niet. We zijn een mooi potje boeren met elkaar.

Je kunt die periode niet vergelijken met nu.

In_2050_is_bijna_een_op_de_drie_allochtoon

Vraag blijft over, wil je Nederland als één grote melting pot of hecht je aan de Nederlandse identiteit?

Bij alles wat negatief is aan buitenlanders ben je geneigd het tweede te kiezen, maar noem dan eens de positieve kanten van buitenlanders in Nederland? Ze betalen straks mee aan de vergrijzing, je hebt meer keuze uit restaurants. En dan.........ben ik in principe volgens mij wel klaar.

Maar ja, ik woon dan ook in een wit gedeelte van Nederland en mag dus eigenlijk geen mening hebben over buitenlanders :rolleyes:

Jij begrijpt er echt helemaal niets van.....(sp stemmer?) Deze middeleeuwse bevolkingsgroep WIL helemaal geen deel uit maken van de nederlandse samenleving,daarom is de intregatie van dit volk ook voor 50%mislukt,itt andere volken welke naar Nederland kwamen....plus het feit dat wij in nederland veel te soft zijn en ze hun hele cultuur mee mogen nemen,dus waarom zou je dan veranderen als je naar je eigen moskeetje/je eigen halal slagertje/je eigen islamitisch schooltje/je eigen (door ons betaalde)arabische tolk aan het ziekenhuis bed als Fatima van haar 6e kind aan het bevallen is geregeld word.......slaap lekker verder Marky...ik werd 15 jaar geleden al wakker.

Wat ik dan zò frapant vind he, wij waren degene die ze voor 'schooierarbeid' hierheen haalde. Op dat moment waren die Islaamrituelen er ook al en waren we net zo goed op de hoogte wat hoe nauw ze verbonden zijn met hun religie. Maar dat schoven we opzij want ons belang stond voorop. Nederland zat net na WOII in de jaren 50 en 60 in de opbouw. Waarom is de vraag niet gesteld destijds wat er met die gastarbeiders gaat gebeuren, zodra ze in feite niet meer nodig waren? Achteraf spreken of course.

Het Duitse Rijk, het Romeinse rijk en wat al niet meer in onze geschiedenis heeft geprobeerd Europa èèn te maken. Onmogelijk.

Hetzelfde geldt nu voor de EU, we willen die superstaat wel, maar niet op korte duur. Het grootste verschil is natuurlijk dat het nu op een ongedwongen wijze gaat en met breedvoerig overleg. Echter zijn Roemenie en Bulgarije nog lang niet klaar.

Deze vergelijking span ik aan omdat echt land en elke cultuur nooit, maar dan ook nooit 'z'n eigen identiteit wil verliezen. De EU is op papier ver gedistanteerd van de praktijk. Want wanneer er een beslissing wordt genomen wat tegen de gewoonte van het nationalisme is, trek een land zich toch terug, en maakt op dat punt z'n eigen uitzonderingen. Net als wij, we houden de grenzen alsnog dicht voor Polen, Roemenen en Bulgaren. Terecht! Maar nòg beter was geweest om ze nog niet bij te voegen in dit stadium.

Een Europese wet zal er toe leiden dat ons drugsbeleid, euthanasie, prostititie en abortus wordt aangescherpt. In feite ga we weer terug naar af...

Differentatie tussen bevolkingsgroepen is een enorm groot gevaar. Moslims zitten tussen onze bevolking, our choice, dat kun je niet meer terugdraaien. De nieuwe opgroeiende Nederlandse generatie kent uitsluitend deze fundementalisme bedrijving van het Islamitische geloof. De gevolgen zijn niet te overzien wanneer Moslims over de hele wereld zich bedreigd voelen en de handen ineenslaan en 'het Westen als vijand zien'. We moeten hun de vrijheid geven om hun religie en identitiet te behouden binnen de normen en wetten van onze samenleving.

Ik ben zelf ook voor strakke wetten omtrent intergratie, maar de Moslims die hier nu wonen moeten we aan onze zijde houden en niet in de hoek drukken zodat ze de kant van het extremisme kiezen. En voorlopig gaat dit goed, ondanks er soms conflicten zijn, zijn hevige rellen, aanslagen en opstand tot nu toe uit gebleven. (Afgezien van Theo, Samir A e.d.), maar dat zijn enkele gevallen en stel niets voor met het buitenland. Wij Nederland doen het goed internationaal. Wij Nederlanders moeten onze nuchterheid behouden.

Mijn waarde StillStrong, is het nodig om voor bovenstaande post negatieve karma te geven? Waar, in de waarden en normen van Nederland en ons blijkbaar heilige cultuurgoed vind jij enige reden/grond om mijn mening op zo'n manier te bejegenen?
Juist, die zijn er niet. Integendeel. Je snijdt jezelf op deze manier hard in de vingers, al vraag ik me af of je het ook door hebt. Nou ja, als mensen uitgeluld zijn gaan ze wel vaker over op laatste 'redmiddelen'.

Je kunt die periode niet vergelijken met nu.

In_2050_is_bijna_een_op_de_drie_allochtoon

Vraag blijft over, wil je Nederland als één grote melting pot of hecht je aan de Nederlandse identiteit?

Bij alles wat negatief is aan buitenlanders ben je geneigd het tweede te kiezen, maar noem dan eens de positieve kanten van buitenlanders in Nederland? Ze betalen straks mee aan de vergrijzing, je hebt meer keuze uit restaurants. En dan.........ben ik in principe volgens mij wel klaar.

Maar ja, ik woon dan ook in een wit gedeelte van Nederland en mag dus eigenlijk geen mening hebben over buitenlanders :rolleyes:

Perioden in de geschiedenis zijn imo prima te vergelijken, de mens verandert weinig tot niet, mensen lijken voor 99% perfect op elkaar en de geschiedenis herhaalt zich keer op keer.

Positieve kanten van buitenlanders? Kom op man, net of ik geen collega's heb die (ondanks gebrekkig nederlands) toch iedere dag hun ass er af werken, voor een relatief laag loon.
Nederland hecht veel waarde aan de democratie en velen willen deze transparanter en directer. (ik weet dat jij het niet zo hebt op de democratie). Mocht Nederland over 50 jaar zoveel allochtonen bevatten, dan is dat zo. Democratie is niet meer de dan dictatuur van de meerderheid. Ik stel zelfs voor om er JUIST van uit die optiek voor te zorgen dat tegen die tijd de verhoudingen tussen autochtonen en allochtonen in het vredige vlak te hebben. :D

Ze betalen straks mee aan de vergrijzing, .

Als er zoveel een uitkering hebben,is het dus wel de werkende klasse,jij en ik dus die meebetalen aan de vergrijzing...:rolleyes:

Terug
Naar boven