MuscleMeat

School + Voedingschema HELP

Suburbian

Cool Novice
Waardering
0
Lengte
1m86
Massa
84kg
Vetpercentage
12%
Goeieavond,

ik zit van 8.30u tot 16.30u elke dag op school, voor mij is het super moeilijk dus om voedingschema's te gaan opstellen met veel rijst en bruine kip, aangezien ik redelijk slecht ben in voedingschema's kan er misschien iemand een advies geven over wat de beste oplossing is om school hiermee te combineren, ik hoef niet te bulken en genoeg bouwstenen voor spiermassa te kweken, ik neem Creatine, Whey eiwitten en Crack v3. HELP :S

zit in een zelfde situatie maar het valt heel goed mee met mij :)

je hebt de perfecte indeling om om de 2 uur te eten tog ?

7 uur ontbijt 10 uur 12,25 14,25 4,30 avond eten ? 18,00 voor en na training :) en voor slapen

smorgens doe ik gwn 50 gram havermout met 20 gram isolaat ( 18 g Proteine) + 250 ml melk = 40 gram proteine ... je mag dit ntrlk vervangen door broodjes met pindakaas ofzo ... je ziet maar

ik pak 500 ml isolaat ( 80 gram proteine) mee naar school en dit verspreid ik over verschillende pauzes + en ik eet bv volkoren brood met ei der tussen :) ? middag ete ofzo paar broodjes met eieren ( gooi et gwn int microgolfoven 1,5 minuut om klaar te maken... nog goe doenbaar noten tusse pauzes , of je kan ook kipfillet kalkoenfillet tusse uw brood doen dit kunt ge allemaal verspreide tusse uw pauzes :) en je ga veel meer overzicht hebben als meeste mense op dit forum ... elke pauze weet je exact wa je ga eten

bak gewoon een omelet van 10 eieren, 4/5 dooiers de rest zonder dooier!
verdeel dit over 4 sneetjes volkoren brood.
smeer nog 2 sneetjes volkoren brood met 4 plakjes kalkoenfilet en 2 gekookte eitjes.
zit je al op 6 sneetjes en 12 eieren.
ochtend whey shake met bak brinta en banaan.
na schooltijd, rijst met vlees en groenten + eventueel whey
trainen.
na trainen whey en nog een keer rijst of pasta met vlees en groenten.
voor et slapen kwark.
simple as that.
zo doe k et al langer als een jaar toen k ook elke dag school had van 9 tot 5

bak gewoon een omelet van 10 eieren, 4/5 dooiers de rest zonder dooier!
verdeel dit over 4 sneetjes volkoren brood.
smeer nog 2 sneetjes volkoren brood met 4 plakjes kalkoenfilet en 2 gekookte eitjes.
zit je al op 6 sneetjes en 12 eieren.
ochtend whey shake met bak brinta en banaan.
na schooltijd, rijst met vlees en groenten + eventueel whey
trainen.
na trainen whey en nog een keer rijst of pasta met vlees en groenten.
voor et slapen kwark.
simple as that.
zo doe k et al langer als een jaar toen k ook elke dag school had van 9 tot 5
Wat is de voedingswaarden van 1 heel ei in je omelet? Ik weet niet hoeveel 1 ei gemiddeld weegt en wilt eigenlijk wel weten hoeveel kcal, eiwit,kool en vet een ei in een omelet bevat.

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven