AndroidHealthClinic

Schorem van vroegah - flashbacks topic

Bezoekers in dit topic

hqdefault.jpg
 
Vroeger in lage klassen basisschool waren we altijd met van die plastic schepjes aan het vechten alsof we ninja turtles waren
Bekijk bijlage 523330
Ik was natuurlijk de blauwe (Leonardo).
Doet mij denken aan soortgelijk schepje maar dan langer waarmee je een bal kon gooien. Ik mocht daar niet meer mee spelen, gooide veel te hard. Op school mocht ik ook niet meer gooien met trefbal. Kinderen gingen dan huilen of liepen blauwe plekken of gekneusde vinger op. Ik genoot ervan, koos ze er ook op uit.


En dan in navolging van koetjes..
AHI_43545239363936303136_1_LowRes_JPG.jpeg
 
Doet mij denken aan soortgelijk schepje maar dan langer waarmee je een bal kon gooien. Ik mocht daar niet meer mee spelen, gooide veel te hard. Op school mocht ik ook niet meer gooien met trefbal. Kinderen gingen dan huilen of liepen blauwe plekken of gekneusde vinger op. Ik genoot ervan, koos ze er ook op uit.


En dan in navolging van koetjes..
Bekijk bijlage 523497
Die smaken al beter. Goeie herinneringen aan want Oma nam die altijd mee. Over oma gesproken:
IMG_20210319_195519.jpg


En dan hadden we deze nog:
images
 
Ketnet, Nickelodeon, Cartoon Network, Jetix.

Toen Cartoon Network kwam kreeg je ook Dexters Lab, Ed, Edd en Eddy, Courage the cowardly dog, catdog, i am weasel, powerpuff girls, etc.

En Pokemon en Dragonball Z waren natuurlijk hard.
 
Montana was ook tof
 
Zat toch ook Ren & Stimpy tussen, wat was dat voor leipe shit. :roflol:

Vond Pinky and the Brain wel heel leuk.
Ren en Stimpy was geniaal :roflol:

De makers hiervan moeten echt flink aan de shit hebben gezeten om dit te verzinnen. Ik weet dat de makers van South Park wel eens lsd deden.
 
Nu je het zegt ja, idd.
Keken jullie ook inspector gadget?
Helemaal gek van dit deuntje die kleine gezonde rokert.
Jazeker! Mijn oma woonde in het midden van het land en die had al kabel toen wij het in het noorden nog niet hadden. Als ik daar was dan keek ik de hele ochtend cartoons op sky. Inspector Gadget, Mask, van die SF tekenffilm series en veel meer.
 
Welbekend bij de Belgen maar keek vrijwel nooit, niet mij ding
 
Terrible thunder lizards met Bill en Scooter. Als Scooter in beeld kwam kwam er zo een oorwurm die de hele dag in je kop zit. Kwam altijd na Eek the cat.
 
Back
Naar boven