AndroidHealthClinic

Schorem van vroegah - flashbacks topic

Als je het bekijkt op de tijdlijn hoe lang de wereld bestaat. Is Hitler niet eens een klik met de vingers terug. Een milliseconden.

Oh? :thinking: dan is hitler gewoon 'gisteren' gebeurt.

Als het ontstaan van het heelal 1 jaar geleden is gebeurd, dan is Hitler 0,25 seconden geleden geboren.

Screenshot_20210314-110135_Calculator.jpg
412 jaar per seconde, dus 0,25 seconden geleden is 100 jaar.

Van 2020 naar 2010 is als de dag van gisteren in mijn beleving. Tussen 2000 en 2010 is al wat meer gebeurd.

Mijn kinderjaren tussen 1990 en 2000 heb ik per jaar meer herinneringen dan de hele de periode 2010-2010. Speciale dagen als een verjaardag, oud&nieuw, zomervakantie staan mij veel meer bij.

Daarom is de Lockdown ook wel wat erger voor jongeren. Er is maar één zomer waarop je 16 bent, terwijl er vanaf een jaar of 30 zoveel zijn die op elkaar lijken...

Je krijgt een hypotheek/huur en verplichtingen meestal dan en werk gaat een hoofdrol spelen. Als kind ben je zo vrij als een vogeltje. Al moet ik zeggen dat ik het nu allemaal makkelijker vind dan mn schooljaren :thinking: door schade en schande enigszins wijs geworden.

Mooie herinneringen aan

Biker mice from mars.

Vroeger wou iedereen zo een kapsel van bebop en rocksteady

shit die waren van de teenage ninja turtles

Limburger was van biker mice

Laatst bewerkt:
Biker mice from mars.

Vroeger wou iedereen zo een kapsel van bebop en rocksteady

shit die waren van de teenage ninja turtles

Limburger was van biker mice
Vroeger in lage klassen basisschool waren we altijd met van die plastic schepjes aan het vechten alsof we ninja turtles waren
100_522765_main_or_1.jpg.jpeg

Ik was natuurlijk de blauwe (Leonardo).

Terug
Naar boven