- Waardering
- 22.094
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Yep
Mijn oude moeder heeft ook van die eindeloze reeksen, aangesmeerd door Readers Digest met de belofte op de hoofdprijs.
Ook herkenbaar.Ik heb ze een jaar of 10 geleden van iemand gekregen, zulk soort dingen kan ik dan nier weg doen.
De meeste kwaaltjes zijn psychisch. De rest psychosomatisch.Nu hoef ik Galen niet meer lastig te vallen met pm's als ik een kwaaltje heb. Reageer jij ook binnen 24 uur?
De meeste kwaaltjes zijn psychisch. De rest psychosomatisch.
We staan nu eerste... ...van de subtop. (@ThuggishRuggish)20 jaar terug. Alsof het gisteren was. 20 jaar terug van 2000 was 1980. 20 jaar voor 1980 was 1960 en 20 jaar voor 1960 was 1940![]()
Ik had nog een cassette lange tijd, zelf opgenomen van de afrekening op studio Brussel.Ik was 13 toen Ich Will en Sonne uitkwamen.Ik was meteen verkocht aan hun muziekvideo's. Daarna bleven ze zichzelf overtreffen.

O, je was er zo één.Dit stond denk ik goed in de top tien samen met ze smelten de paashaas.![]()
Trots trouwe StuBru luisteraar sinds anno 2000.
Cassettes opnemen van de afrekening en metallopolis