Fitness Seller

schouder blessure

Arnie

Cool Novice
Waardering
0
Ik heb al tijden last van mijn rechter schouder. De spierontwikkeling is ook een beetje anders als bij mijn linker schouder en het lijkt zo dat het sleutelbeen korter is. Omdat ik een aandoening aan een paar gewrichten heb, heb ik eens op internet opgezocht of schouder problemen ook bij die aandoening horen. Ik vond toen dat in sommige gevallen een naar binnen gedraaid schouder gewricht voorkomt.

Ik ben een paar keer bij de huisarts en fysiotherapeuten geweest die ik dit voorlegde. Ze keken me beide wat raar aan en zeiden dat dat niet zo is. Mijn huisarts melde toen wel dat het chronisch was en dat ik op moet houden met sporten. Ik heb hem toen verteld dat dat geen optie is. Hij heeft me toen door verwezen naar het ziekenhuis. De arts daar zei dat ik beter kon stoppen. Als ik toch door wou gaan moest ik, als ik last kreeg, maar naar mijn huisarts om een spuit met bijschors nier hormoon. Omdat hij dit zei zonder naar mijn schouder te kijken ben ik kwaad weg gegaan.

Dit is ongeveer een half jaar geleden. Ik heb nog steeds veel last maar sport wel door, en een spuit wil ik eigenlijk ook niet. Vanmiddag sprak ik met een jongen die me vroeg wat ik met mijn schouder heb. Ik vroeg waarom dat hij me dat vroeg. Hij zei het lijkt net of je gewricht verkeerd zit.

Na die opmerking van vanmiddag zou ik toch wel graag willen weten wat er met mijn schouder is en of er wat aan te doen valt. Mijn vraag is eigenlijk heeft iemand een idee waar je met een dergelijk probleem terecht kan?