miss
Cool Novice
- Waardering
- 0
..ik heb een probleem met schoudertraining, ik heb al verschillende methodes geprobeerd om mijn schouders goed leeg te krijgen maar ik ben steeds niet tevreden. Ik doe nu zonder rust deze oefeningen maar ik
militari press 10 hh 20kg (met stang 30)
shoulderpress 10hh 2X10kg
front raise 10hh 2X9kg
rev. fly 10hh 2x8kg
lateral raise 10hh 2x6 kg
dan 1 min. rust 4setjes
na mijn training ben ik leeg maar nu 1 dag later, heb ik nergens last van..een beetje stijf maar geen spierpijn. ga ze zo nog wat extra aan pakken met de cable
heefd iemand ceen goede sugestie voor een goede dodelijke schouder training?of moet ik gewoon maar met een spotter gaan trainen?
militari press 10 hh 20kg (met stang 30)
shoulderpress 10hh 2X10kg
front raise 10hh 2X9kg
rev. fly 10hh 2x8kg
lateral raise 10hh 2x6 kg
dan 1 min. rust 4setjes
na mijn training ben ik leeg maar nu 1 dag later, heb ik nergens last van..een beetje stijf maar geen spierpijn. ga ze zo nog wat extra aan pakken met de cable

heefd iemand ceen goede sugestie voor een goede dodelijke schouder training?of moet ik gewoon maar met een spotter gaan trainen?

) wel altijd spierpijn in de schouders maar de laatste jaren niet..maar voor mijn gevoel klopt het gewoon niet dat ik geen pijn meer krijg. maar als ik naar jou kijk hoef ik me dus gee zorgen te maken dat er niks gebeurd zonder spierpijn

met een spotter achterme. ik train altijd alleen en ben blijkbaar heel voorzichtig met mijn schouders. daarna lateral raise soals robke beschreef (auw