MuscleMeat

schulden veilig afbetalen in buitenland, zonder zorgen voor je toekomst?

louche gast precies

Vind het netjes dat je je schulden zo aflost! Jammer dat je je eigen hier moet "verdedigen" tegen mensen die er niks mee te maken hebben.

Laatst bewerkt:
Vind het netjes dat je je schulden zo aflost! Jammer dat je je eigen hier moet "verdedigen" tegen mensen die er niks mee te maken hebben.

Wat is er netjes aan naar het buitenland vluchten en schulden op eigen tempo aflossen ?(wat ws betekend dat ze nooit helemaal afgelost worden)

• Topic Starter Topic Starter
Wat is er netjes aan naar het buitenland vluchten en schulden op eigen tempo aflossen ?(wat ws betekend dat ze nooit helemaal afgelost worden)

hoofdschuld wordt netjes afbetaald, alle andere bijkomende kosten van zogenaamde deurwaarders en incassoburo's zijn mijn pakkie aan niet!

ik zorg dat ik mijn schulden netjes afbetaal met de contractant!
(helaas lukkte dit in NL niet via bewindvoerders omdat niet idereen zin had in een 66% afbetaling van de hoofdschuld.........zoals bij WNSP gebruikelijk is!)
;)

Het is miss niet netjes om te vluchten en om het op je eigen tempo te doen.
Maar ze worden iig afbetaald. En daar mee de geld schieters schadeloos gesteld.
Er zijn er ook die vluchten en die betalen helemaal niks.

Het is in Nederland vaak gewoon zo zodra je schulden hebt (en dan maakt het niet uit of het door jezelf komt of door overhand) dat je alleen maar verder in de shit zakt.
Ze komen alleen maar om te innen en verder maakt het ze niet uit van hoe en wat.
Er zou eens wat meer aan begeleiding gedaan moeten worden.
Dus als mensen in de problemen raken dat er dan al gelijk word geholpen/ingegrepen om het niet verder te laten ophopen.
En dat er dan al gelijk gekeken word waar het probleem nu eigenlijk ligt.
ipv pas als mensen al bijna uit huis worden gezet.
Het is hier gewoon zo als je moet betalen weten ze je echt wel te vinden.
Maar waar je voor hulp of extra toelagen enz terecht kan dat hoor je altijd pas als het al te laat is.

Het is miss niet netjes om te vluchten en om het op je eigen tempo te doen.
Maar ze worden iig afbetaald. En daar mee de geld schieters schadeloos gesteld.
Er zijn er ook die vluchten en die betalen helemaal niks.

Het is in Nederland vaak gewoon zo zodra je schulden hebt (en dan maakt het niet uit of het door jezelf komt of door overhand) dat je alleen maar verder in de shit zakt.
Ze komen alleen maar om te innen en verder maakt het ze niet uit van hoe en wat.
Er zou eens wat meer aan begeleiding gedaan moeten worden.
Dus als mensen in de problemen raken dat er dan al gelijk word geholpen/ingegrepen om het niet verder te laten ophopen.
En dat er dan al gelijk gekeken word waar het probleem nu eigenlijk ligt.
ipv pas als mensen al bijna uit huis worden gezet.
Het is hier gewoon zo als je moet betalen weten ze je echt wel te vinden.
Maar waar je voor hulp of extra toelagen enz terecht kan dat hoor je altijd pas als het al te laat is.

idd!
thnx bro.
:thumbs:

Heb zelf ook de nodige ervaring er mee dus ik weet wel aardig hoe het gaat hier in NL.
Iedereen heeft altijd een grote mond van alles is hier in NL geregeld voor je enz.
Maar er is niemand die je er op wijst waar je terecht kan voor iets.
Je moet echt alles zelf uitzoeken en op het moment dat jij daar zelf niet of nauwelijks toe in staat bent dan heb je gewoon een heel groot probleem. ze werken elkaar allemaal tegen of langs elkaar heen. En het duurt allemaal eeuwen eer dat er eindelijk een keertje wat op poten word gezet.

Maar vind het gewoon heel netjes dat je toch gewoon probeert te doen wat je kan.
Al is het idd maar voor je eigen gevoel. Want die banken en dergelijke kunnen het eigenlijk makkelijk leien.

Heb zelf ook de nodige ervaring er mee dus ik weet wel aardig hoe het gaat hier in NL.
Iedereen heeft altijd een grote mond van alles is hier in NL geregeld voor je enz.
Maar er is niemand die je er op wijst waar je terecht kan voor iets.
Je moet echt alles zelf uitzoeken en op het moment dat jij daar zelf niet of nauwelijks toe in staat bent dan heb je gewoon een heel groot probleem. ze werken elkaar allemaal tegen of langs elkaar heen. En het duurt allemaal eeuwen eer dat er eindelijk een keertje wat op poten word gezet.

Maar vind het gewoon heel netjes dat je toch gewoon probeert te doen wat je kan.
Al is het idd maar voor je eigen gevoel. Want die banken en dergelijke kunnen het eigenlijk makkelijk leien.

idd...........de bank wilde best een betalingsregeling aangaan op moment dat ik nog een eenmanszaak had: hun bod, 20duizend euro lening af te betalen in 3 maanden tijd!!
:roflol:

dat betekent dus 7 ruggen per maand netto, omgerekend ongeveer 30duizend per MAAND bruto omzet...........

welk eenmansbedrijfje lukt het tegenwoordig om 30duizend omzet per MAAND te behalen?
:D

Ja miss als je een hitman ben dan lukt het wel.
Maar jah dan had je de bank ook niet nodig gehad voor een start kapitaal of iets dergelijks.

Ja je moet wel heel veel werk verzetten in je eentje wil je 30 duizend p/m om zetten jah.
En het bij je klant vandaan halen gaat ook niet werken.
Want als je met een offerte van weet ik veel hoe hoog aan komt zeggen ze ook gelijk van nou we kijken nog wel ff verder.

Ja miss als je een hitman ben dan lukt het wel.
Maar jah dan had je de bank ook niet nodig gehad voor een start kapitaal of iets dergelijks.

Ja je moet wel heel veel werk verzetten in je eentje wil je 30 duizend p/m om zetten jah.
En het bij je klant vandaan halen gaat ook niet werken.
Want als je met een offerte van weet ik veel hoe hoog aan komt zeggen ze ook gelijk van nou we kijken nog wel ff verder.

als klussenbedrijf investeer je een hoop in gereedschap en materiaal.........later ben ik pas gaan nadenken dat de klant materiaal meteen betaalt waar ik bij ben, scheelt me wel winstpercentage maar voorkomt een hoop rompslomp als de klant achteraf moelijk gaat doen bij eindafrekening!

Ja idd.
Zeker met materiaal loop het snel hoog op.
Dan kan je idd beter zegen bv bij grote klussen van eenmaal per week iig het aangekochte materiaal betalen of gewoon gelijk.
Ik ben zelf stoffeerder geweest en we moesten altijd met de klant zelf afrekenen dus ik weet hoe klanten kunnen zijn.
Je moet echt alles duidelijk op papier zetten en laten tekenen want anders zijn er genoeg die proberen je een oor aan te naaien.
En bij meer werk gelijk zegen van wat de extra kosten daar van zijn. want als je het eerst doet en dan pas over de prijs begint dan heb je gezeik :D

niet echt leuk dat je naar het buitenland bent gevlucht, maar toch respect dat je zo eerlijk bent om het af te blijven betalen. Of is dit eerder uit geloofsovertuiging, het goede doen ...

niet echt leuk dat je naar het buitenland bent gevlucht, maar toch respect dat je zo eerlijk bent om het af te blijven betalen. Of is dit eerder uit geloofsovertuiging, het goede doen ...

dat laatste is automatisme.......

ontopic blijven, dus geen religie erbij halen AUB!
:o

...........vind Ome T niet zo COOL!

mag ik je niet tempten tot de dark force ofzo ? :D
wordt je dan niet opgespoord tot in et buitenland ofzo ?

mag ik je niet tempten tot de dark force ofzo ? :D
wordt je dan niet opgespoord tot in et buitenland ofzo ?

alles mag!

degene die komt te weten waar ik woon heeft verder toch niets aan die info, aangezien ik niet ingeschreven sta op mijn huidige verblijfplaats.........en ik mij niet bevind op de plaats waar ik momenteel sta ingeschreven ( staan ook weinig persoonlijke spullen, behalve wat kleding een bed en mijn andere pc:o shit, vergeten!:D)

je bent in niemandsland :D

ik heb schulden in NL
ik sta ingeschreven op Curacao
ik bevind mij momenteel in de USA
;)

knappe jongen die een deurwaarder zo gek krijgt om beslag te laten leggen op:
- zaken op Curacao, wat weinig waarde heeft!
- zaken in USA, waar men niet aan mag komen omdat ze op papier niet van mij zijn ( auto, enz.)
:p

oh je bent gewoon een nieuw drielandenpunt klusmier = nederland-curacao-VS :D

oh je bent gewoon een nieuw drielandenpunt klusmier = nederland-curacao-VS :D

nee

NL heb ik achter me gelaten, alleen de oude troep nog opruimen.

Curacao woon ik, maar bied me geen toekomstperspectief.

USA verblijf ik mogelijk om er in de nabije toekomst LEGAAL te kunnen werken en wonen!

Terug
Naar boven