- Waardering
- 141
Slaat ook nergens op,precies.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Wat is er netjes aan naar het buitenland vluchten en schulden op eigen tempo aflossen ?(wat ws betekend dat ze nooit helemaal afgelost worden)
Ik maar denken dat Klus zo'n heilig boontje was. Nu blijkt de laatste weken dat ie illegaal in de USA werkt, schulden heeft, aan coïtus doet ie ook meen ik
(j/k bro)

klus vind je het nodig om je hele prive leven op een forum als dit te dumpen?
echt serieuze reacties krijg je vast niet veel...

Politie zou maar es een bezoekje aan dit forum brengen![]()

verwittig jij ze?
ik doe niets strafbaars, mijn werkvergunning wordt geregeld, dus waarvoor zou je politie inschakelen?
![]()
Wíl jij dat er politie wordt ingeschakeld? Dat zeg ik toch niet...
jij maakt de suggestie, alsof ik iets crimineels uitvoer waarbij de politie op de hoogte gebracht zou moeten worden.Politie zou maar es een bezoekje aan dit forum brengen![]()

jij maakt de suggestie, alsof ik iets crimineels uitvoer waarbij de politie op de hoogte gebracht zou moeten worden.
ik heb echter niets te verbergen, datgene wat ik voor jullie verzwijg is mijn prive leven, en daar zit niets crimineels/strafbaars bij.
![]()
) zou ik het ook doen.Hmm betwijfel het.. Iets klopt er niet. Maarja, ga jij je gang hoor![]()
Als ik me schulden zou kunnen ontwijken (als ik die zou hebben dan) zou ik het ook doen.

ik ontwijk mijn schulden niet, ik betaal netjes mijn schuldeisers.............ik ontwijk alleen deurwaarders en incassoburo's.
![]()
je kunt toch een regeling via rechter afdwingen?
dan heb je ook geen kast meer daarvan.

alsof ik die wegen al niet genoeg heb bewandeld...........3 verschillende bewindvoerders, geen enkele kreeg iets voor elkaar, al vanaf 1997........
![]()
alsof ik die wegen al niet genoeg heb bewandeld...........3 verschillende bewindvoerders, geen enkele kreeg iets voor elkaar, al vanaf 1997........
![]()