Fitness Seller

schulden veilig afbetalen in buitenland, zonder zorgen voor je toekomst?

hey klus
gewoon een kilootje coke naar Nederland smokkelen :D

Wat is er netjes aan naar het buitenland vluchten en schulden op eigen tempo aflossen ?(wat ws betekend dat ze nooit helemaal afgelost worden)

Het vluchten an sich is niet netjes, alleen het feit dat er afbetaald word en dat de schuldeisers schadeloosgesteld worden is wel ok. Genoeg mensen die in de shit zitten het bewust erger laten worden en zichzelf failliet laten verklaren.

klusmier is een gangsta neej serieus man dit is toch allemaal hectisch verlopen ofzow?

Ik maar denken dat Klus zo'n heilig boontje was. Nu blijkt de laatste weken dat ie illegaal in de USA werkt, schulden heeft, aan coïtus doet ie ook meen ik :D
(j/k bro)

• Topic Starter Topic Starter
Ik maar denken dat Klus zo'n heilig boontje was. Nu blijkt de laatste weken dat ie illegaal in de USA werkt, schulden heeft, aan coïtus doet ie ook meen ik :D
(j/k bro)

en dan laat ik nog niet eens het achterste van mijn tong zien...........
:D:p

- coïtus binnen het huwelijk mag best!
- schulden heeft iedereen wel.
- illegaal werken heeft USA zelf voor gezorgd door hun immigratie-beleid.
;)

klus vind je het nodig om je hele prive leven op een forum als dit te dumpen?
echt serieuze reacties krijg je vast niet veel...

klus vind je het nodig om je hele prive leven op een forum als dit te dumpen?
echt serieuze reacties krijg je vast niet veel...

ik dump niks, ik praat erover en geef info op punten waar anderen waarschijnlijk ook mee zitten ( en hoe ik dat heb opgelost)
;)

..........mijn echte prive leven gaat anderen idd niks aan, dit zijn formaliteiten uit het verleden.

Politie zou maar es een bezoekje aan dit forum brengen;)

Wíl jij dat er politie wordt ingeschakeld? Dat zeg ik toch niet...

Politie zou maar es een bezoekje aan dit forum brengen;)
jij maakt de suggestie, alsof ik iets crimineels uitvoer waarbij de politie op de hoogte gebracht zou moeten worden.

ik heb echter niets te verbergen, datgene wat ik voor jullie verzwijg is mijn prive leven, en daar zit niets crimineels/strafbaars bij.
;)

jij maakt de suggestie, alsof ik iets crimineels uitvoer waarbij de politie op de hoogte gebracht zou moeten worden.

ik heb echter niets te verbergen, datgene wat ik voor jullie verzwijg is mijn prive leven, en daar zit niets crimineels/strafbaars bij.
;)

Hmm betwijfel het.. Iets klopt er niet. Maarja, ga jij je gang hoor;)
Als ik me schulden zou kunnen ontwijken (als ik die zou hebben dan:rolleyes:) zou ik het ook doen.

Hmm betwijfel het.. Iets klopt er niet. Maarja, ga jij je gang hoor;)
Als ik me schulden zou kunnen ontwijken (als ik die zou hebben dan:rolleyes:) zou ik het ook doen.

ik ontwijk mijn schulden niet, ik betaal netjes mijn schuldeisers.............ik ontwijk alleen deurwaarders en incassoburo's.
;)

alsof ik die wegen al niet genoeg heb bewandeld...........3 verschillende bewindvoerders, geen enkele kreeg iets voor elkaar, al vanaf 1997........
:mad:

Best heftig, wel chill om in de USA te wonen. Wat voor werk doe je daar nu als ik vragen mag.

alsof ik die wegen al niet genoeg heb bewandeld...........3 verschillende bewindvoerders, geen enkele kreeg iets voor elkaar, al vanaf 1997........
:mad:

11 jaar verder en nog niet alles afgelost? Hoeveel schulden heb je gemaakt dan? Je had allang de nadelen van een faillisement overleeft in de tussentijd lijkt me.

ben ook wel benieuwd hoe jij aan torenhoge schulden komt klusmier
en mis je je nederlandse familie niet?

Terug
Naar boven