Fitness Seller

schulden veilig afbetalen in buitenland, zonder zorgen voor je toekomst?

alsof ik die wegen al niet genoeg heb bewandeld...........3 verschillende bewindvoerders, geen enkele kreeg iets voor elkaar, al vanaf 1997........
:mad:

Nee idd schuld sanering krijg je niet zomaar. Als de schuldeisers niet mee akkoord gaan ben je nog nergens tenzij de rechter het afdwingt maar niet elke rechter doet dat natuurlijk.

Ik vind het trouwens wel een slimme oplossing van je. :D

• Topic Starter Topic Starter
11 jaar verder en nog niet alles afgelost? Hoeveel schulden heb je gemaakt dan? Je had allang de nadelen van een faillisement overleeft in de tussentijd lijkt me.

klote bewindvoerders die alles gaan rekken en uiteindelijk de schulden laten oplopen...........wachten totdat ALLE schuldeisers akkoord gaan is geen optie, dan kun je wachten tot iemand met pensioen gaat: iedere schuldeiser wil de volle mep terughebben ipv de afgesproken 66% via een bewindvoerder!

ruim de helft van alle schulden zijn kosten van deurwaarders, incassoburos en rente...........
:mad:

Idd kansloos kansloos kansloos :roflol:
idd.....bewindvoering en WSNP in NL zijn kansloos zonder harde afspraken.......en wie is daarvan de dupe?

juist, degene met de schulden die graag een toekomst wil opbouwen!

conclusie: lekker in buitenland werken en rustig de HOOFD schuldeisers afbetalen!

deurwaarders en incassoburos, goed voor ruim de helft van de totaalschuld, mogen van mij lekker..........(je weet wel)
:D

Ik heb heel wat mensen juridisch bijgestaan in procedures rond schuldhulpverlening, als jij het niet hebt kunnen regelen betekent dit dat jij een stumpert bent, maar denk maar lekker dat je het goed geregeld hebt met je 11 aanmodderen en noodgedwongen verhuizingen naar het buitenland, wij weten wel beter :roflol:

Ik heb heel wat mensen juridisch bijgestaan in procedures rond schuldhulpverlening, als jij het niet hebt kunnen regelen betekent dit dat jij een stumpert bent, maar denk maar lekker dat je het goed geregeld hebt met je 11 aanmodderen en noodgedwongen verhuizingen naar het buitenland, wij weten wel beter :roflol:
dat jij die ervaring hebt maakt mij niet automatisch een stumperd, vele schuldhulpverlenende instanties weten nauwelijks hoe correct en adequat te handelen.
;)

Terug
Naar boven