XXL Nutrition

Schwarzenegger wil president worden

MocroMontana

Dutch Bodybuilder
Waardering
30
Lengte
1m78
Massa
78kg
Vetpercentage
8%
Onze Arnie wil president worden, ik durf te wedden dat hij belasting aftrek voor suplementen, eieren en kwark in zn programma zal hebben :D

LOS ANGELES - Arnold Schwarzenegger wil graag president van de Verenigde Staten worden. Dat zei hij donderdag in 'The Tonight Show' van Jay Leno. Er is echter een probleempje: de Amerikaanse grondwet staat niet toe dat mensen die niet in de VS geboren zijn president worden.
Leno vroeg de 'Oostenrijkse Eik' of hij president wilde worden als de grondwet gewijzigd zou worden. "Zonder enige twijfel", antwoordde Schwarzenegger. In 2003 kondigde hij in dezelfde talkshow aan dat hij zich verkiesbaar stelde als gouverneur van Californië.
Een grondwetswijziging heeft echter nogal wat voeten in de aarde. Zo moet er een tweederde meerderheid zijn in zowel het huis van afgevaardigden als de senaat, waarna nog driekwart van de vijftig staten akkoord moet gaan met het voorstel. Zelfs de woordvoerder van Arnold acht dat niet erg waarschijnlijk.

Het is al tijden de vraag wat Schwarzenegger gaat doen nadat zijn tweede termijn als gouverneur van Californië erop zit, eind 2011. Hij heeft alweer enkele voorzichtige uitstapjes gemaakt in de filmwereld, meestal met kleine rolletjes en cameo's. Zo is hij vanaf 19 augustus eventjes te zien in het actiespektakel 'The Expendables', naast onder meer Sylvester Stallone en Bruce Willis. (NOVUM)

Bron: http://www.ad.nl/ad/nl/1013/Buitenl.../30/Schwarzenegger-wil-president-worden.dhtml

Ik heb alle respect voor wat de man bereikt heeft, maar op vlak van politiek is hij niet de persoon die je nodig hebt voor goed bestuur. Dat heeft hij trouwens ook bewezen als gouverneur. Californië staat aan de afgrond, terwijl het juist enorm veel potentieel heeft.

Ik heb alle respect voor wat de man bereikt heeft, maar op vlak van politiek is hij niet de persoon die je nodig hebt voor goed bestuur. Dat heeft hij trouwens ook bewezen als gouverneur. Californië staat aan de afgrond, terwijl het juist enorm veel potentieel heeft.

Leg is uit dan hoezo californie aan de afgrond staat ? had namelijk x gelezen dat het wel goed ging met hem als gouverneur.

Misschien was de grondslag voor de miserie ervan al VOOR dat hij gouverneur werd al gelegd?

Leg is uit dan hoezo californie aan de afgrond staat ? had namelijk x gelezen dat het wel goed ging met hem als gouverneur.
Er heerst al lange tijd een begrotingstekort van vele miljarden en belastingen verhogen daar wil niemand van weten. Dat liedje blijft niet duren natuurlijk. Dat is niet alleen de schuld van Arnie, maar hij staat wel aan het hoofd van die staat.

van mij mag hij...
de president die ze nu hebben zuigt aan alle kanten.

Hij zou beter terug gaan acteren, zou hem namelijk wel nog eens in een paar relatief goeie films willen zien spelen. Nog een goed jaar ofzo en zijn termijn zit er op, kan ie dus terug wat filmpjes gaan draaien. :rocker2:

Arnold vind wel een endlösung voor de problemen in Californië. :)

Hij zou beter terug gaan acteren, zou hem namelijk wel nog eens in een paar relatief goeie films willen zien spelen. Nog een goed jaar ofzo en zijn termijn zit er op, kan ie dus terug wat filmpjes gaan draaien. :rocker2:
Opa terminator ?
vind het tien keer niks voor wat ie doet , maar ja ....

Opa terminator ?
vind het tien keer niks voor wat ie doet , maar ja ....

:roflol: , de rol van een gespierde actieheld zal wel niet meer realistisch zijn, mss enkele serieuze rollen nog waar je geen spierbundel voor moet te zijn (Steven Seagal speelt ook al jaren spierloos actiefilms, al zou het natuurlijk wel op een iets wat hoger niveau moeten zijn:D) . Zou toch mooi zijn als hij nog minstens een 5-tal films zou kunnen toevoegen bij z'n filmografie.

Laatst bewerkt:
pff, hij doet maar president of niet , zo worden toch allemaal gemanipuleerd en krijgen niets gedaan.

Blasphemy!!

:rolleyes:

Hopelijk sarcastisch? Want je moet wel heel simpel zijn om iemand een goed politicus te vinden puur omdat je zijn acteer- en BB-prestaties geweldig vindt. Mensen die zo denken vormen pas een gevaar voor de goede werking van een democratisch systeem.

Hopelijk sarcastisch? Want je moet wel heel simpel zijn om iemand een goed politicus te vinden puur omdat je zijn acteer- en BB-prestaties geweldig vindt. Mensen die zo denken vormen pas een gevaar voor de goede werking van een democratisch systeem.

t wiekend is nog maar begonne en ge zijt precies al zat? :D:D

Obama lijkt me toch net een tikkeltje slimmer dan Arnold. het is niet zomaar een job om president te zijn. net wat anders dan gouverneurtje.

Obama lijkt me toch net een tikkeltje slimmer dan Arnold. het is niet zomaar een job om president te zijn. net wat anders dan gouverneurtje.

ah ja, bush junior was ook zo een genie. zonder de nodige hersens kan je geen president worden van de US...

trouwens, ff serieus, ik denk niet dat arnold een domme kloot is. ik denk zelfs dat hij beter is dan 90% van de belgische politiekers

Terug
Naar boven