Fitness Seller

Second Life

Little Me

Competitive Bodybuilder
Waardering
1
Second Life: Your World. Your Imagination.

Ik weet niet of er al een topic van is maar dit is wel revolutionair als online game . Sinds gisteren mijn eerste stappen gezet in mijn tweede virtueel leven .
Enorm veel opties en mogelijkheden , je kan er geld mee verdienen ook .
Gewoon even inschrijven , downen en gamen .

Laat hier ook even je naam in het spel weten , lijkt me wel wat een dbb meeting in second life , kunnen misschien een Gym beginnen en samen trainen daar :D .

Je hoeft in het begin geen geld te hebben maar er zijn al mensen die er flink aan hebben verdient door virtueel bouwgrond te verkavelen en verkopen .

Virtuele dollars kan je omzetten naar echte en andersom . :D

Ik vind real life interessanter eigenlijk Little Me.

Maar goed miss zijn er idd members hier die dat leuk vinden.
Kan je in ieder geval trainen hoe jij het wil zonder beperkingen.

Kan ik ineens 1000 kg tillen.en kan ik alles eten wat ik wil en word nooit dik.....zie ik er altijd top uit!

Zonder zottigheid :niks voor mij!;)

• Topic Starter Topic Starter
Ik vind real life interessanter eigenlijk Little Me.

Maar goed miss zijn er idd members hier die dat leuk vinden.
Kan je in ieder geval trainen hoe jij het wil zonder beperkingen.

Kan ik ineens 1000 kg tillen.en kan ik alles eten wat ik wil en word nooit dik.....zie ik er altijd top uit!

Zonder zottigheid :niks voor mij!;)

Je kan er wel zaken doen die je nu niet durft enzo .

Rapportage van rader er over gezien?

Echt te triest zoiets
Weer een downwards moment in the history of man

bump: de hype wordt alsmaar groter: deze week op het VRT nieuws, Koppen, studio brussel en de humo, SL zal weer flink wat nieuwe zieltjes winnen.

Ikzelf ben gisteren eens begonnen en onmiddelijk de hele nacht doorgedaan, verslavend als je er vatbaar voor bent :D.
BTW ik ben Blackster de Space Pirate.

bump: de hype wordt alsmaar groter: deze week op het VRT nieuws, Koppen, studio brussel en de humo, SL zal weer flink wat nieuwe zieltjes winnen.

Ikzelf ben gisteren eens begonnen en onmiddelijk de hele nacht doorgedaan, verslavend als je er vatbaar voor bent :D.
BTW ik ben Blackster de Space Pirate.
Mooie avatar man :D
Jij bent ook al helemaal in de mood zie ik

Ik heb het ook even gespeelt soms nog wel, maar ik vond het een beetje matig eruit zien, wel appart dat dus echt mensen met dit "spelletje" miljoenen hebben verdient.

visueel gezien is het smakeloos, maar de surreëele sfeer die het uitstraalt uitstraalt is lachen geblazen.
Irrirtant rellen is wel de boodschap om het aangenaam te houden, en voor zover ik weet is geband worden echt uitzonderlijk :)

een second life als je geen first life hebt? niks voor mij

visueel gezien is het smakeloos, maar de surreëele sfeer die het uitstraalt uitstraalt is lachen geblazen.
Irrirtant rellen is wel de boodschap om het aangenaam te houden, en voor zover ik weet is geband worden echt uitzonderlijk :)

Ik ben al een paar keer gebannen omdat ik in het rond schoot met wapens :D

:roflol:

maar ehm als je er echt geld mee kan verdien gaat shutter het ook eens onderzoeken :D

Ik snap geen k*t van dat spel..
Je loopt/vliegt er rond.. Zie je echt zon onwijs lekkere chick.. Je poppetje wordt geil.. Je praat geil.. Vraag je hoe oud ze is.. Is ze 45.. Denk je van mwaw, dat kan nog net, vraag je dr foto, krijg je dr foto.. Lijkt ze helemaal niet op het POPPETJE in het spel.. NOU das balen.

En dan loop/vlieg ik weer rond en weet ik niet meer wat ik moet doen.. :(

Ik hou het even bij murder on the oriënt express .....

Pff heb het 2 weken terug ff geprobeerd, maar vind er maar weinig aan.

Werd wel door een mokkel afgekloven en in allerlei standjes genomen. Echter had ik nog geen pik. Die kon ik wel ergens kopen. Dat vond ze erg geil.

Pff geld troggelarij.

Pff heb het 2 weken terug ff geprobeerd, maar vind er maar weinig aan.

Werd wel door een mokkel afgekloven en in allerlei standjes genomen. Echter had ik nog geen pik. Die kon ik wel ergens kopen. Dat vond ze erg geil.

Pff geld troggelarij.
nogal realistisch dus rich? :o

Terug
Naar boven