XXL Nutrition

selectie rode duivels

3-1 I guess. Maar hoop toch stiekem op een stunt :(

Ik wil de belgen wel weer eens op een EK zien. Zitten toch wat leuke spelers bij en een hoop bekende uit de eredivisie:P

• Topic Starter Topic Starter
Zo meteen match op groot scherm zien in brussel, kans is klein dat we het halen maar hij is bestaande !

Ik kijk gezellig op tv, goed dat de match al om 19u is, kan ik hem uitkijken voor ik ga werken :D

FUARKKKK ik moet naar een proclamatie en ga de wedstrijd missen :'(

Komaan, pressing gvd :D

Wissel aub, haal die klote k*t Ciman eraf.
Wat een mong**l.

Gvd, het zit niet echt mee.
We zijn de beter voetballende ploeg, maar k*t moffen staan 2-0 voor.
Slechte corner die Ozul geweldig binnen trapt in de herneming en een harde counter. Dat is ook al wat ze hebben laten zien.

Jammer. Als Nederlander vind ik dat de Rode Duivels op een eindronde thuis horen. Vroeger toen ik hoorde dat Oranje tegen Belgie moesten dacht je altijd van: dat zal wel moeilijke pot worden. Ik hoop dat jullie snel weer orde op zaken zetten en vol goede moed de wk kwalificatie voor 2014 ingaan. :thumb:

Het is al 3-0, kopjes gaan al hangen.

In Turkije is het 0-0, als die mochten verliezen, zijn we ook door (als als natuurlijk, dan is het echt omdat de rest zwak is dat we door zouden gaan).

mijn turkse abi's staan 1-0 voor

1-0 turkije

over en uit, we verdienden het toch helemaal niet

Als je punten laat liggen tegen kazachstan, oostenrijk, azerbeidjan en turkije.. tsja

weeral dat zelfde als in de heenwedstrijd commentator "oh wat spelen we goed dit dat"...

Kansen binnen de palen: 0

dan speel je niet goed, dan laat Duitsland je gewoon spelen.

Zat gewoon niet meer in.

weeral dat zelfde als in de heenwedstrijd commentator "oh wat spelen we goed dit dat"...

Kansen binnen de palen: 0

dan speel je niet goed, dan laat Duitsland je gewoon spelen.

Zat gewoon niet meer in.

het zal onze ervaring zijn, dat zal wel ergens tss de interviews besproken worden

het zal onze ervaring zijn, dat zal wel ergens tss de interviews besproken worden

nah, gewoon nog geen structuur in het team. Als je as van het veld wekelijks samenspeelt is dat gewoon zo'n voordeel.

Duitsland en Spanje topfavorieten.

Match bloeit ook dood, spijtig.

als sneijdertje en robben in vorm zijn en meedoen ja. Als er 1 van die 2 of allebei niet in topvorm zijn, zijn ze direct een pak minder.

Terug
Naar boven