XXL Nutrition

selectie rode duivels

• Topic Starter Topic Starter
Khad eens een reportage gelezen waarin ze zeiden dat vlamingen en walen apart eten enzo. was wel al meer dan een jaar gelden, mss dat het wel anders is nu hé.

Don't kill the messenger though
nee, was vroeger zo maar nu niet meer. Zie je ook op de beelden dat iedereen met mekaar optrekt en de spelers zeggen zelf dat de sfeer nog nooit zo goed geweest is. dat moet je leekens nageven dat hij dat kan creeren, maar dat is zowat het enige dat hij kan.

---------- Post toegevoegd Wed 7 Sep 2011 om 23:48 ----------

Iemand die meedoet met megascore? Ik wil wel een subleaque maken om daarmee anderen ploegen van dbb te kunnen bekijken en opvolgen..

Wie wil kan zich aanmelden bij

subleague naam: DBB LEAGUE
wachtwoord: hetijzer
Ja, ik doe dit jaar voor het eerst mee.

nee, was vroeger zo maar nu niet meer. Zie je ook op de beelden dat iedereen met mekaar optrekt en de spelers zeggen zelf dat de sfeer nog nooit zo goed geweest is. dat moet je leekens nageven dat hij dat kan creeren, maar dat is zowat het enige dat hij kan.

---------- Post toegevoegd Wed 7 Sep 2011 om 23:48 ----------

Ja, ik doe dit jaar voor het eerst mee.

Voeg je toe aan de subleague !!

Wat was Ciman vooral weer slecht, laat zich op een gegeven moment als een kleuter ringeloren. I'm not kidding, de "fake shot" move deed ik echt in kleuterklas-voetbal met groot succes :roflol:.

deze blijft epic

12193c7.gif

Gisteren terug zo'n moment van hem. Hij valt en terwijl hij valt gaat de bal tegen zijn hoofd en wordt die zo weggewerkt. :roflol:

Hazard is de bomb :D
en Mertens is ook top

Snap niet dat Leekens steeds die Ciman laat spelen :/

Zet die Hazard gewoon in de spits man. Kan hij makkelijk.

Nee. Ik ben sowieso een voorstander van je beste speler op de moeilijkste positie te zetten. Messi is er ook alleen maar beter van geworden.

Laatst bewerkt:
Nee. Ik ben sowieso een voorstander van je beste speler op de moeilijkste positie te zetten. Messi is er ook alleen maar beter van geworden.

leuk bij de miniemen of vriendschappelijke wedstrijden om te proberen, hoort niet in topvoetbal.

Hazard is geen diepe spits die positie kiest, maar een rasechte aanvallende middenvelder die vanuit het middenveld zelf een actie maakt en graag rondzwerft.

Schaduwspits kan hij nog ms, maar een aanspeelpunt is hij in de verste verte niet.

Ik denk dat Ciman ons nog punten gaat kosten dinsdag.

Hopelijk ruimt kompany zijn foutjes op.

Snap niet dat Leekens steeds die Ciman laat spelen :/

1 van m'n beste vrienden kent een kerel die vaak bij Leekens is , zit vaak bij hem in de auto etc. En hij had gevraagd of hij niet eens aan Leekens wou vragen waarom hij Ciman blijft opstellen. En hij (Leekens) zei dat het was omdat hij hem al kent vanbij Kortrijk en hem gemakkelijk kan vertellen wat hij moet doen en ook gemakkelijk kan roepen op hem als hij iets verkeerd doet. Dat en een gebrek aan betere baks.

Ciman klinkt als een potentiele aankoop voor in de breedte bij Ajax.

het ziet er toch niet goed uit dinsdag, maar we blijven hopen :)

Er is niks mis met Charisteas!

Ik hoop dat ze vandaag eens laten zien dat ze niet alleen de dingen fijn kunnen verprutsen (zoals vroeger) maar ook eens een stuntje kunnen maken :) Al wordt dit niet makkelijk natuurlijk

ik heb er eigenlijk geen geloof in. Als je de individuele kwaliteiten en het samenspel van die Duitsers ziet, zijn ze voor mij naast Spanje de topfavoriet voor het EK. Zalig voetbal dat ze spelen ook, mag van mij ook 4-0 worden en een mooie match.

Die klop je niet even uit.

ik denk dat een flaterend turkije meer kans maakt dan een glanzend belgie als de Belgen willen doorgaan.

Terug
Naar boven