AndroidHealthClinic

Serge Nubret topic

  • Topic starter kix
  • Startdatum
  • Reacties 58
  • Weergaven 13K
  • Volgers 12

Bezoekers in dit topic

4 uur per dag trainen, 2 kilo vlees in 1 keer naar binnen werken pffff
Echt perfecte verhoudingen had ie, ook de benen :yarly:
Geweldige bb'er was het
 
Als je veel aas gebruikt maak het niet uit hoevaak je een oefening doet groeien zul je.

Echt een prachtfysiek overigens

oh ja? Het is geen wondermiddel hoor!
 
newskool vs oldskool: Flex Wheeler vs Serge Nubret


attachment.jpg
 
flex wheeler new skool?
 
oldskool met newskool-benen
 
Als je veel aas gebruikt maak het niet uit hoevaak je een oefening doet groeien zul je.

Echt een prachtfysiek overigens

Door opmerkingen als dit denken mensen dat AAS wondermiddelen zijn.

Zie genoeg in m'n eigen gym van die superdudes die enkel borst en armen trainen en aan de AAS zitten, die jongens worden echt geen beest.

Voeding/training/rust zijn nog altijd stukken belangrijker dan gelijk welke AAS.

No discipline = No big muscles.
 
Weet je wat ik zo zonde vind dat dit type fysiek gewoon in competitie is uitgestorven.
Het zou toch gewoon prachtig zijn als dit een aparte sectie in de proffesionele tak van bodybuilding zou zijn.
Ik denk ook dat dit de sport ook meer mainstreem zou kunnen maken simpel om het feit dat het hedendaags bodybuilder fysiek gewoon voor veel mensen afstotend werkt.

Dan zou je BMI classes (lengte/gewicht verhouding) moeten toepassen. Alle deelnemers niet hoger dan een bepaald BMI.
Dan kijk je veel meer naar de esthetische waarde van bb-ing.
 
Laatst bewerkt:
Met zijn genen werkt elk trainingsschema wel, voor een naturel is dit echt zware overkill.
 
oldskool met newskool-benen

Nou, als er IETS opvalt in die foto met Flex en Serge is het wel hoeveel droger Flex zijn benen zijn. (en niet alleen bij Flex en Serge, maar bij (bijna ?) alle old-sskool vs moderne BB-ers)
 
Dit lijkt meer op new skool:


[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
  • Like
Waarderingen: verb
Damn 70cm waist??? Prachtige atleet!
 
Door opmerkingen als dit denken mensen dat AAS wondermiddelen zijn.

Zie genoeg in m'n eigen gym van die superdudes die enkel borst en armen trainen en aan de AAS zitten, die jongens worden echt geen beest.

Voeding/training/rust zijn nog altijd stukken belangrijker dan gelijk welke AAS.

No discipline = No big muscles.
ow? dus als je een natty die heel goed traint en alles goed doet naast een aasgebruiker zet die een beetje goed traint en goed eet. zal de natty gozer meer spiermassa gainen?
mijn reet dat aas geen wondermiddel is als je degelijk goed eet en traint kom je meer bij dan een natty die voor bb leeft.

het zijn ook vaak de aas gebruikers die dit zeggen :roflol:
 
ow? dus als je een natty die heel goed traint en alles goed doet naast een aasgebruiker zet die een beetje goed traint en goed eet. zal de natty gozer meer spiermassa gainen?
mijn reet dat aas geen wondermiddel is als je degelijk goed eet en traint kom je meer bij dan een natty die voor bb leeft.

het zijn ook vaak de aas gebruikers die dit zeggen :roflol:

Jij hebt het toch nog nooit gebruikt, of zit ik verkeerd? En dan mensen die gebruiken er van beschuldigen dat ze geen objectieve mening hebben? De omgedraaide wereld is dat. Je moet niet praten over iets als je er niets vanaf weet. On topic; die fysieken uit de 70's zijn meesterlijk!
 
ow? dus als je een natty die heel goed traint en alles goed doet naast een aasgebruiker zet die een beetje goed traint en goed eet. zal de natty gozer meer spiermassa gainen?
mijn reet dat aas geen wondermiddel is als je degelijk goed eet en traint kom je meer bij dan een natty die voor bb leeft.

het zijn ook vaak de aas gebruikers die dit zeggen :roflol:

en hoe lang denk je dat die persoon het volhoud als ie off is en ´matig´ eet ? consistentie wint altijd.

ff een bump van deze topic, nieuwe video geplaats. terechte bump imo :)
 
en hoe lang denk je dat die persoon het volhoud als ie off is en ´matig´ eet ? consistentie wint altijd.

ff een bump van deze topic, nieuwe video geplaats. terechte bump imo :)

Op die snotneus moet je niet eens ingaan. Roept wel vaker dat alles aan AAS te danken is. Genoeg gebruikers bij mij in de gym maar ze komen nog lang niet in de buurt bij mij wat betreft kracht en fysiek (als naturel zijnde). Hiermee wil ik natuurlijk niet zeggen dat mijn stats zo bijzonder zijn ;)

OT: 1 woord: prachtig fysiek, jammer dat ik dit nooit zal kunnen behalen..
 
Back
Naar boven