- Waardering
- 3.529
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Als je veel aas gebruikt maak het niet uit hoevaak je een oefening doet groeien zul je.
Echt een prachtfysiek overigens
ik kan sarcasme niet detecten
Als je veel aas gebruikt maak het niet uit hoevaak je een oefening doet groeien zul je.
Echt een prachtfysiek overigens
Weet je wat ik zo zonde vind dat dit type fysiek gewoon in competitie is uitgestorven.
Het zou toch gewoon prachtig zijn als dit een aparte sectie in de proffesionele tak van bodybuilding zou zijn.
Ik denk ook dat dit de sport ook meer mainstreem zou kunnen maken simpel om het feit dat het hedendaags bodybuilder fysiek gewoon voor veel mensen afstotend werkt.
doe mij serge dan maar, wat een animal!ow? dus als je een natty die heel goed traint en alles goed doet naast een aasgebruiker zet die een beetje goed traint en goed eet. zal de natty gozer meer spiermassa gainen?Door opmerkingen als dit denken mensen dat AAS wondermiddelen zijn.
Zie genoeg in m'n eigen gym van die superdudes die enkel borst en armen trainen en aan de AAS zitten, die jongens worden echt geen beest.
Voeding/training/rust zijn nog altijd stukken belangrijker dan gelijk welke AAS.
No discipline = No big muscles.

ow? dus als je een natty die heel goed traint en alles goed doet naast een aasgebruiker zet die een beetje goed traint en goed eet. zal de natty gozer meer spiermassa gainen?
mijn reet dat aas geen wondermiddel is als je degelijk goed eet en traint kom je meer bij dan een natty die voor bb leeft.
het zijn ook vaak de aas gebruikers die dit zeggen![]()
ow? dus als je een natty die heel goed traint en alles goed doet naast een aasgebruiker zet die een beetje goed traint en goed eet. zal de natty gozer meer spiermassa gainen?
mijn reet dat aas geen wondermiddel is als je degelijk goed eet en traint kom je meer bij dan een natty die voor bb leeft.
het zijn ook vaak de aas gebruikers die dit zeggen![]()

en hoe lang denk je dat die persoon het volhoud als ie off is en ´matig´ eet ? consistentie wint altijd.
ff een bump van deze topic, nieuwe video geplaats. terechte bump imo![]()