AndroidHealthClinic

Serie: Arrow

Ondanks dat ik niet zo'n fan ben van het feit dat afstappen van het "no superpowers" idee moet ik toegeven dat Arrow per aflevering beter wordt nog.

Klopt en dit seizoen is ook veel beter als eerste vind ik. Hoop alleen niet dat die arrow posse te veel wordt uitgebreid als die csi gozert er ook al bij wordt betrokken.

Klopt en dit seizoen is ook veel beter als eerste vind ik. Hoop alleen niet dat die arrow posse te veel wordt uitgebreid als die csi gozert er ook al bij wordt betrokken.

Hoop het ook niet. Ik heb gehoord dat hij zijn eigen spin-off krijgt, dus vermoed dat hij tijdelijk in Arrow zit.

Vind het juist vet als er meer lui bijkomen. Sws gaande weg gaan er meer mensen bijkomen dat houd het spannend en vernieuwend. Sws zen zusje en haar vriend gaan zich ooit een keer bij oliver aansluiten.

Vind het juist vet als er meer lui bijkomen. Sws gaande weg gaan er meer mensen bijkomen dat houd het spannend en vernieuwend. Sws zen zusje en haar vriend gaan zich ooit een keer bij oliver aansluiten.

Dat vind ik dus k*t als dat gebeurt. Haalt heel het mysterieuze weg. Dan is hij de superheld met allerlei burgers om hem heen.

Vind seizoen 2 echt een stuk slechter.. al die superhelden verdoet heel de serie-.-

Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee

Waarom Shado dood en waarom Slade Wilson als main villain, nooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo

Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee

Waarom Shado dood en waarom Slade Wilson als main villain, nooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo

Lol wtf was dit voor shit
Vooral die ontploffingen en bliksemzooi op het einde. Het is wachten tot de power rangers mee gaan doen. Net als dat oneindig k*tte masker van Alderman. En dan Slade de eindbaas :o

Lol wtf was dit voor shit
Vooral die ontploffingen en bliksemzooi op het einde. Het is wachten tot de power rangers mee gaan doen. Net als dat oneindig k*tte masker van Alderman. En dan Slade de eindbaas :o

Ontploffing -> Barry Allen -> Flash -> Spin-off serie
Slade -> Deathstroke

Wat is dit, vind het nog steeds een facking vette serie, maar al die superkrachten maken het er niet beter op...

• Topic Starter Topic Starter
holee **** de poep raakt de ventilator

wanneer komt spiderman

Vette ep, wat mij betreft hoe meer van deze shit hoe beter :)

ik snap episode 9 niet echt, is die vent nou in zijn hoofd ofzo, denk die het gewoon of is die nou niet dood? -.-

---------- Toegevoegd om 11:19 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:16 ----------

en welke was shadow ook alweer?:p

• Topic Starter Topic Starter
ik snap episode 9 niet echt, is die vent nou in zijn hoofd ofzo, denk die het gewoon of is die nou niet dood? -.-

---------- Toegevoegd om 11:19 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:16 ----------

en welke was shadow ook alweer?:p
Hoe kan je het niet snappen

ik snap het wel, alleen dat stuk wanneer hij opeens mensen in zijn hoofd begint te zien -.- ..

laat maar sorry was beetje haastig, ik zie net dat die man niet eens dood is ... ik vind het nu wel spannend worden -.-

Terug
Naar boven