Fitness Seller

Serie: Arrow

true maar leek wel heel dood met die pijlen in zich enz

Hij is lid van Assasins League. De leider daarvan, Rhas al Ghul, gebruikt in andere media de Lazarus pit waardoor je vrijwel onsterfelijk bent. Wellicht houden ze dat aan in deze serie en leeft hij daardoor nog.

Hij is lid van Assasins League. De leider daarvan, Rhas al Ghul, gebruikt in andere media de Lazarus pit waardoor je vrijwel onsterfelijk bent. Wellicht houden ze dat aan in deze serie en leeft hij daardoor nog.

rahz al ghul is toch de enige die de lazarus pit kan gebruiken. In batman arkham city is dit toch het geval, en als er iemand is die de testen van de lazarus pit doorstaat wordt dat de opvolger van de huidige persoon en is die niet meer onsterfelijk.

pijlen meervoud? werd toch met de hand neergestoken door oliver met 1 pijl die op de grond lag:scratch:

ik weet niet meer precies hoe dat ging, dacht dat hij paar pijlen in zn chest had zitten, zag er iig echt wel dood dood uit, maar dat zal volgende week wel deels naar voren komen

rahz al ghul is toch de enige die de lazarus pit kan gebruiken. In batman arkham city is dit toch het geval, en als er iemand is die de testen van de lazarus pit doorstaat wordt dat de opvolger van de huidige persoon en is die niet meer onsterfelijk.

weet niet maar precies het het in arkham city zat.
maar in andere media hebben zijn dochters ook de pit gebruikt/of hebben hun eigen pit, aangezien er meerdere zijn. toen hij de pit voor het eerst ontdekte gebruikte hij de kracht ervan om een of andere boy te healen. hoe dan ook; benieuwd naar wat er in deze serie gebeurd met dit gebeuren:D

4 en 11 december een tweedelige aflevering, daarna gaan ze 15 januari verder.

Ondanks dat ik niet zo'n fan ben van het feit dat afstappen van het "no superpowers" idee moet ik toegeven dat Arrow per aflevering beter wordt nog.

Kevinson is 4 december een 2 delige aflevering of alleen episode 8?

Alles in de us is ook nog niet uit, alleen tot nu toe episode 8 :D

• Topic Starter Topic Starter
Ah k*t ik druk perongeluk op de laatste spoilerr hier, retardeddd

Terug
Naar boven