XXL Nutrition

Serie: Arrow

Was weer een leuke aflevering.

Jaaaaa, eindelijk meer League of Assassins!

ep van gisteren naar mijn mening niet zo heel spectaculair, laatste 2 seconden maken het dan weer wat spannender

meer felicity is dus eigelijk anders? stiekum badguy ofzo of??

felicity is verliefd op the flash :)

wat heeft dat met mijn opmerking te maken

in deze ep zag je stuk verleden van feilicy waar ze eerst zwart haar had en ethische hacker was, toen dr vriendje werd opgeladen verfde ze dr haar en ging ze onder nieuwe alias verder?

Net de eerste aflevering gezien, was veelbelovend.
Wel t*ring groot seizoen man, 23 afleveringen.

Wtf, heb ik een heel deel gemist? Of moet je een andere serie volgen fzo?

Verkeerde aflevering uitgezonden ofzo?

bliksemjongen (de flash) die opeens met ze samen werkt uit het niks. Laatste wat ik me kan herinneren is dat hij wakker was geworden en verder niks. Nu pas 10 min gezien, misschien dat het later nog komt. Vind iemand de nu opeens "echte" superpowers heeft sowieso beetje gaar

Verkeerde aflevering uitgezonden ofzo?

bliksemjongen (de flash) die opeens met ze samen werkt uit het niks. Laatste wat ik me kan herinneren is dat hij wakker was geworden en verder niks. Nu pas 10 min gezien, misschien dat het later nog komt. Vind iemand de nu opeens "echte" superpowers heeft sowieso beetje gaar

Kijk the flash de eerste aflevering en je snapt het

ep van afgelopen week (s03e08) was beetje promo voor the flash imo. geen verkeerde ep maar is denk ik minder goed als je flash niet kijkt

je moet ook eerst the flash kijken en dan pas arrow.

Omg

Dat was dan het einde van de serie.... o wacht er zijn nog meer afleveringen. Zal wel gevalletje Lazarus Pit worden voor Ollie.

Eigenlijk ook best onzin dat niemand hem herkent ook al heeft hij een 'masker' op :P

wat de wat wat

---------- Toegevoegd om 09:07 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:06 ----------

hij werd in ieder geval niet door zn hart gestoken, Ras heeft de verkeerde kant gestabd wat een dummie

Ik vond het een vette episode, maar dit gevecht word in de season finally vast afgemaakt.

• Topic Starter Topic Starter
wat de wat wat

---------- Toegevoegd om 09:07 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:06 ----------

hij werd in ieder geval niet door zn hart gestoken, Ras heeft de verkeerde kant gestabd wat een dummie

Ja of ras doet het bewust omdat hij nog potentie in oliver ziet op de een of andere manier

Terug
Naar boven