MuscleMeat

Serie: Arrow

Ja of ras doet het bewust omdat hij nog potentie in oliver ziet op de een of andere manier

optie of
olli gaat gwn dood, er is opgebouwd naar 2/3 nieuwe hero's (1. rijke gast die Queens Consolidate heeft overgkocht, 2. Zusje van olli, 3. laurel.

al denk ik niet dat ze dat aandurven om de serie zo om te gooien

Hij zat ook wel als een madman te zwaaien met zijn zwaardje, lijkt niet op een Oliver met al die training.

olivier gaat niet dood man.

Krijgen we in deze serie nog beetje t**ten te zien of hoe zit dat?
Ben bijna einde seizoen twee, aantal t**ten gezien: 0

Nog mensen die dit volgen?

Spoiler ep 12
Lol die fight sloeg helemaal nergens op! Staan Bricks en zn gang daar met dikke guns en de town met paar guns en honkbal knuppels, rennen die gasten van Bricks er naar toe met hun guns...

• Topic Starter Topic Starter
Nog mensen die dit volgen?

Spoiler ep 12
Lol die fight sloeg helemaal nergens op! Staan Bricks en zn gang daar met dikke guns en de town met paar guns en honkbal knuppels, rennen die gasten van Bricks er naar toe met hun guns...

idd waarom ging diggle niet met een sniper op de rooftop staan en bricks door z'n hoofd poffen

Het blijft een superhelden serie. Dat heeft altijd een hoog Rambo gehalte.

Lol bij ep 13 ziet die jump uit het raam er zo slecht uit. Landen beide op een auto waar de ruiten al kapot van zijn voordat ze landen, zie je nogal duidelijk.

net weer paar afleveringen gekeken, nu klaar met 12. Deze serie is full r*tard gegaan.
o.a. Laurel die eerst hulpeloos is, opeens dingen kan zoals Brick aankan die niemand verder aan kan. Op de vuist gaan met machine geweren.

Ik hoop dat het beter wordt nu -wat een verassing- Oliver toch leeft. Ik hoop dat laurel echt heel snel dood gaat, totaal geen zin in dat mens. Uberhaupt dat de hele groep opeens denkt in 4 weken dat ze alles beter weten dan Oliver

Laatst bewerkt:
ik vond het toch wel een aardig seizoen

al gaat het nu wel lastig worden om het leuk te houden, het loopt wel een beetje tegen zijn einde aan voor mij

Jonge die kerel met die ogen is fcking retarded man.. Sinds dien ben ik gestopt met kijken dat gaat exht te ver superman shit..

halfweg season 2 bored, de vele cameos geven "eeeeeeee" momenten in mijn 12 jarig dc comic book fan hart, maar green arrow is zo'n linksgroen uitbraaksel in de comics dat ik hem niet kan serieus nemen in de serie, enkel Batman is erger door zn plot armor special power.

Flash daarentegen, mijn favo dc hero, 2 episodes in en weather wizard, zoom en multiplex... Fucking noic

---------- Toegevoegd om 17:04 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:59 ----------

Jonge die kerel met die ogen is fcking retarded man.. Sinds dien ben ik gestopt met kijken dat gaat exht te ver superman shit..

Niet de eerste keer dat superman (iemand zijn intresse in) green arrow molt...

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

halfweg season 2 bored, de vele cameos geven "eeeeeeee" momenten in mijn 12 jarig dc comic book fan hart, maar green arrow is zo'n linksgroen uitbraaksel in de comics dat ik hem niet kan serieus nemen in de serie, enkel Batman is erger door zn plot armor special power.

Flash daarentegen, mijn favo dc hero, 2 episodes in en weather wizard, zoom en multiplex... Fucking noic

---------- Toegevoegd om 17:04 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:59 ----------

Niet de eerste keer dat superman (iemand zijn intresse in) green arrow molt...

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

wat vind je van Gotham ?

nog niet gezien, maar in een batman serie heb ik weinig intresse.

Ik zou liever een wonder woman series zien.

Cheetah...

[afbeelding niet meer beschikbaar]

1020539-cheetah50.jpg

0bb.jpg

Laatst bewerkt:
het is juist geen batman serie

Terug
Naar boven