bricone Huge Freak 10 jaar lid Lid sinds 1 sep 2013 Berichten 9.784 Waardering 2.335 Lengte 1m85 Massa 100kg Vetpercentage 15% 30 mei 2017 #121 stop bitching het is gewoon een topserie. seizoen 3 is gewoon helemaal top
P Pren Freaky Bodybuilder 10 jaar lid Lid sinds 27 jun 2014 Berichten 4.869 Waardering 6.306 30 mei 2017 #122 Moraalridder zei: Na 3 seizoenen eigenlijk nog niets gebeurd Klik om te vergroten... Klik om te verkleinen... Dat gevoel kreeg ik dus ook al bij het eerste seizoen. Kon niet echt een boeiende verhaallijn ontdekken, maar die is er dus blijkbaar ook niet
Moraalridder zei: Na 3 seizoenen eigenlijk nog niets gebeurd Klik om te vergroten... Klik om te verkleinen... Dat gevoel kreeg ik dus ook al bij het eerste seizoen. Kon niet echt een boeiende verhaallijn ontdekken, maar die is er dus blijkbaar ook niet
Stephen Graham . Elite Member 15 jaar lid 50.000 berichten 10.000 likes 10.000 berichten Lid sinds 16 mei 2006 Berichten 59.513 Waardering 22.094 30 mei 2017 #123 Dialogen met Rhea en Chuck zijn boring. Scenes met Mike, Hector en Nacho zijn wel onderhoudend/
popwar Competitive Bodybuilder Lid sinds 24 feb 2009 Berichten 1.548 Waardering 282 Lengte 1m85 Massa 97kg Vetpercentage 15% 12 jun 2017 #124 Word het beter na seizoen 1?
H harpep Tuned Ecto Elite Member 20 jaar lid Lid sinds 2 aug 2004 Berichten 8.254 Waardering 8.731 12 jun 2017 #125 popwar zei: Word het beter na seizoen 1? Klik om te vergroten... Klik om te verkleinen... Voor al diegenen die blijkbaar de behoefte voelen om zich dat af te vragen, ga er maar vanuit van dat dit niet het geval is.... Als je steeds het idee hebt dat er 'niets' gebeurt, dan is de serie waarschijnlijk niets iets voor je. Breaking Bad (een van de allerbeste series ooit) is in mijn optiek ook niet vergelijkbaar. Laatst bewerkt: 12 jun 2017
popwar zei: Word het beter na seizoen 1? Klik om te vergroten... Klik om te verkleinen... Voor al diegenen die blijkbaar de behoefte voelen om zich dat af te vragen, ga er maar vanuit van dat dit niet het geval is.... Als je steeds het idee hebt dat er 'niets' gebeurt, dan is de serie waarschijnlijk niets iets voor je. Breaking Bad (een van de allerbeste series ooit) is in mijn optiek ook niet vergelijkbaar.
popwar Competitive Bodybuilder Lid sinds 24 feb 2009 Berichten 1.548 Waardering 282 Lengte 1m85 Massa 97kg Vetpercentage 15% 12 jun 2017 #126 harpep zei: Voor al diegenen die blijkbaar de behoefte voelen om zich dat af te vragen, ga er maar vanuit van dat dit niet het geval is.... Als je steeds het idee hebt dat er 'niets' gebeurt, dan is de serie waarschijnlijk niets iets voor je. Breaking Bad (een van de allerbeste series ooit) is in mijn optiek ook niet vergelijkbaar. Klik om te vergroten... Klik om te verkleinen... Dat er weinig actie is begrijp ik. Maar kwa personages , criminaliteit, ...
harpep zei: Voor al diegenen die blijkbaar de behoefte voelen om zich dat af te vragen, ga er maar vanuit van dat dit niet het geval is.... Als je steeds het idee hebt dat er 'niets' gebeurt, dan is de serie waarschijnlijk niets iets voor je. Breaking Bad (een van de allerbeste series ooit) is in mijn optiek ook niet vergelijkbaar. Klik om te vergroten... Klik om te verkleinen... Dat er weinig actie is begrijp ik. Maar kwa personages , criminaliteit, ...