Fitness Seller

Serie: Better Call Saul

Bezoekers in dit topic

Wat is die Mike toch ook een baas hè :D
 
Wat wil je dan dat er in de eerste afleveringen meteen 30 moorden gepleegd worden? Bij Breaking Bad kwam er pas in seizoen 3 spanning. De realiteit is nou eenmaal dat het niet elke dag murder & mayhem is.

Breaking bad is voor mij nu alweer een tijdje geleden, maar heb alle 6 de seizoenen in zo'n 2/3 weken gekeken geloof ik. Kon toen echt niet stoppen met kijken, al vrij snel vond ik het behoorlijk spannend.

Ga heel B B binnenkort weer opnieuw kijken :D
 
Breaking bad is voor mij nu alweer een tijdje geleden, maar heb alle 6 de seizoenen in zo'n 2/3 weken gekeken geloof ik. Kon toen echt niet stoppen met kijken, al vrij snel vond ik het behoorlijk spannend.

Ga heel B B binnenkort weer opnieuw kijken :D

het zijn er 5, en heb laatst nog alles weer even opnieuw gekeken, blijft goed :D
 
Better Call Saul, verwachtte er niet veel van, maar ik vind het wel redelijk goed geslaagd.
Shit man
, hoe die broer hem zo naait en vernederd.
Saul bewijst een goede acteur te zijn.
 
Net de pilot gezien, zalige serie!
Vond Saul altijd al één van de betere personages in Breaking Bad :)
 
Better Call Saul, verwachtte er niet veel van, maar ik vind het wel redelijk goed geslaagd.
Shit man
, hoe die broer hem zo naait en vernederd.
Saul bewijst een goede acteur te zijn.

Mwah, opzich heeft die broer wel een beetje gelijk. Ook al zal het ook een beetje met jaloezie te maken hebben want Saul blijkt uiteindelijk toch wel een goede advocaat te zijn. Maar de gemiddelde rechtenstudie in de US is natuurlijk wel wat anders dan een online cursus volgen :p Die broer had beter gewoon vanaf het begin eerlijk kunnen zijn.
 
Net de pilot gezien, zalige serie!
Vond Saul altijd al één van de betere personages in Breaking Bad :)

EN de serie wordt steeds beter.

---------- Toegevoegd om 19:53 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:52 ----------

Mwah, opzich heeft die broer wel een beetje gelijk. Ook al zal het ook een beetje met jaloezie te maken hebben want Saul blijkt uiteindelijk toch wel een goede advocaat te zijn. Maar de gemiddelde rechtenstudie in de US is natuurlijk wel wat anders dan een online cursus volgen :p Die broer had beter gewoon vanaf het begin eerlijk kunnen zijn.

Zou je dat niet beter in een spoiler alert zetten?
 
EN de serie wordt steeds beter.

---------- Toegevoegd om 19:53 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:52 ----------


Zou je dat niet beter in een spoiler alert zetten?

Ik zie niet in hoe het lezen van mijn stukje tekst de boel zou kunnen verklappen, maargoed.
 
Nou dat ging wel heel snel..
 
Redelijk einde maar 10 eps beetje jammer had wel 12 of 15 verwacht.
 
hij staat online
 
Manny is back :rocker2:
 
Laatst bewerkt:
weer een goude aflevering
 
Het zal wel aan mij liggen, maar ik vind er dus helemaal niets aan. Heb de eerste zes afleveringen gekeken en ben er toen van ellende maar mee gestopt. En dat terwijl ik Breaking Bad wel geweldig vond. Wordt het pas leuk na de zesde aflevering of is het gewoon echt niet mijn ding?
 
Het zal wel aan mij liggen, maar ik vind er dus helemaal niets aan. Heb de eerste zes afleveringen gekeken en ben er toen van ellende maar mee gestopt. En dat terwijl ik Breaking Bad wel geweldig vond. Wordt het pas leuk na de zesde aflevering of is het gewoon echt niet mijn ding?

Na 3 seizoenen eigenlijk nog niets gebeurd :o
 
  • Like
Waarderingen: Pren
Back
Naar boven