AndroidHealthClinic

Serie: Better Call Saul

Aflevering 4 was erg matig. Bij Breaking Bad zaten er ook van dit soort afleveringen tussen die even wat extra story background weergaven. Maar dan kon je gewoon verder kijken. Nu kijk je er een week lang naar uit en krijg je dit soort matige afleveringen en moet je weer een week wachten.

Weliswaar de minste tot nu toe maar zeker nog een prima aflevering hoor. Dit 'matig' noemen ben ik het echt totaal niet mee eens.

waaa mike wat heb je gedaan jongen

Leuke aflevering weer.

Iemand die het nog volgt? Ik vind het wel heel leuk worden nu :)

Zeker. Top serie

Elke aflevering is genieten hier hoor

Ja ik volg afgelopen aflevering was prachtig echt genieten

begint nou pas echt leuk te worden:d

De buildup van Better Call Saul is wel sterk naar mijn mening. Je voelt je toch vaak sneu for slippin' jimmy.

Vet dat die vent waar Trevor in GTA V op gebaseerd was er in voor kwam

Geweldige serie :) imo leuker dan bb ooit is geweest.

hij was weer top best onverwacht gister trouwens hoe het ging.

Nu maar is kijken!

Moet de aflevering van afgelopen dinsdag nog kijken, maar vind het tot nu toe redelijk saai. Ik ga het niet vergelijken met Breaking Bad, maar hoop dat het nog iets spannender gaat worden.

Moet de aflevering van afgelopen dinsdag nog kijken, maar vind het tot nu toe redelijk saai. Ik ga het niet vergelijken met Breaking Bad, maar hoop dat het nog iets spannender gaat worden.

Ik vind het wel steeds leuker worden, begin was ook wel echt saai.

Wat wil je dan dat er in de eerste afleveringen meteen 30 moorden gepleegd worden? Bij Breaking Bad kwam er pas in seizoen 3 spanning. De realiteit is nou eenmaal dat het niet elke dag murder & mayhem is.

Wat wil je dan dat er in de eerste afleveringen meteen 30 moorden gepleegd worden? Bij Breaking Bad kwam er pas in seizoen 3 spanning. De realiteit is nou eenmaal dat het niet elke dag murder & mayhem is.

Mijn punt was dan ook dat het steeds leuker wordt en het dus wel de moeite is om te blijven kijken.

Heb de laatste 3 afleveringen nog niet gekeken. Misschien dat ik er vanavond nog eentje kijk. Alhoewel ik het aan het begin echt heel tof vond lijk ik het nu toch wat minder leuk te vinden, wellicht draait dat nog bij.

Terug
Naar boven