AndroidHealthClinic

Serie: Gotham

serie wordt met de minuut epischer, beste episode so far vandaag

• Topic Starter Topic Starter
Brute ep, vooral t einde was mooi om te zien dat alles op zn plek viel.
Cobblepot is ook echt een bazen personage, slimmer dan hij eruit ziet iig ;)

stukken beter dan arrow en flash imo

Zit nu aan 6e epi.
Echt wel een goeie reeks.

hoorde vandaag dat na de break de serie weer verder gaat dus ep 11 nog even kijken en dan morgen verwacht ik al 12

zin in

Net aflevering 12 gekeken (zaterdag begonnen met de serie :D) heel erg vet! Deze aflevering was ook weer ontzettend goed!!

goede serie, lekker veel personages.

ep 16 ook weer prima, denk dat ik de joker heb gespot

ep 16 ook weer prima, denk dat ik de joker heb gespot

Heb net ep16 gezien, maar wie is de joker dan??

Trouwens weet iemand of batman later in de serie voorkomt, want dat is wel eigenlijk de reden dat ik ben begonnen met deze serie(vind het wel een goede serie niet daarvan).

Nee dit speelt voor Batman af. Bruce wordt later Batman. Dit draait eigenlijk meer om Gordon.

Nee dit speelt voor Batman af. Bruce wordt later Batman. Dit draait eigenlijk meer om Gordon.

Het is natuurlijk niet bekend hoe ze het verder laten verlopen, aangezien ze wel alle personages er zo'n beetje in proberen te proppen volgens mij.

En the Joker is dat kind van de kermis, dacht ik tenminste ook.

De reviews online geven aan dat deze serie niet bepaald stabiel is met hun afleveringen.. kwakkelende kijkcijfers zorgen er ook voor dat de makers al veel eerder dan gepland bepaalde personages (vb: The Joker) moeten introduceren om de kijker te blijven boeien..

Ik moet zelf nog aan deze serie beginnen maar ik denk dat we blij mogen wezen dat FOX al zo vroeg een 2e seizoen had besteld.. Ik denk zomaar dat het daar bij zal blijven namelijk.

Vanuit topic op bierdopje.com

Vreemd, ik vind het vanaf t begin wel boeiend

De reviews online geven aan dat deze serie niet bepaald stabiel is met hun afleveringen.. kwakkelende kijkcijfers zorgen er ook voor dat de makers al veel eerder dan gepland bepaalde personages (vb: The Joker) moeten introduceren om de kijker te blijven boeien..

Ik moet zelf nog aan deze serie beginnen maar ik denk dat we blij mogen wezen dat FOX al zo vroeg een 2e seizoen had besteld.. Ik denk zomaar dat het daar bij zal blijven namelijk.

Vanuit topic op bierdopje.com

Ik snap niet waarom het instabiel word bevonden, ik vind het steady goed en het blijft interessant aangezien iedereen wil zien hoe het verhaal tot stand is gekomen.

Heb net ep16 gezien, maar wie is de joker dan??

Trouwens weet iemand of batman later in de serie voorkomt, want dat is wel eigenlijk de reden dat ik ben begonnen met deze serie(vind het wel een goede serie niet daarvan).

Het is natuurlijk niet bekend hoe ze het verder laten verlopen, aangezien ze wel alle personages er zo'n beetje in proberen te proppen volgens mij.

En the Joker is dat kind van de kermis, dacht ik tenminste ook.

denk idd ook dat joch van de kermis, zieke mind, nasty lachje en kwa leeftijd als ik zo kijk zou het ook overeen kunnen komen want in de films is joker wat ouder dan batman?

Wat betreft slechte reviews vindt ik beetje bullshit, heb pas een enkele keer gehad dat een episode minder boeiend was of beetje buiten verhaal om loopt, zou het zonde vinden als de makers de boel gaan opjagen om commerciële redenen

Snap die slechte review ook niet goed, er zit een aangenaam tempo in dat blijft boeien zonder je direct dood te slagen met alle soorten karakters en info. Kan enkel hopen dat het niet bij die 2 seizoenen blijft :)

Denk dat het komt doordat een seizoen te veel afleveringen heeft en hierdoor niet een duidelijke verhaallijn en spanning vast kan houden.

Terug
Naar boven