AndroidHealthClinic

Boardwalk Empire (TV Serie)

Ik ben pas bij aflevering 3 van seizoen 1 moet zeggen dat ik het een leuke serie vindt maar het is nu soms wel wat moeilijk te volgen vooral de namen.

Wordt nog wel duidelijk.
Echt een serie die het waard is om te kijken, en je kan hem helemaal in één keer kijken, final season is net begonnen :)

seizoen komt weer traag op gang zoals gewoonlijk. Beetje moeilijkheden om de ontwikkelingen in het vorig seizoen te herinneren .. :/

Traag op gang?

Een paar moorden, waaronder een maffia baas die kapot wordt geschoten en een poging op Nucky z'n leven met een zwaard nota bene en dan die gozer die zichzelf door z'n hoofd knalt "everthing is going to workout fine", dat noem ik niet traag op gang.

Mooi om te zien Lucky Luciano zich omhoog heeft gewerkt tot baas.

Ben benieuwd hoe dat, met een van mij favoriete personages, Arnold Rothstein, gaat aflopen. Hij en Luciano hebben toch wel wat geschiedenis dacht ik zo.

Heb zelf de afgelopen maanden de serie opnieuw gekeken om er in seizoen 5 weer helemaal bij te zijn. De start van seizoen 5 is een juweeltje.

---------- Toegevoegd om 11:24 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:21 ----------

vond t wel een leuke aflevering hoor... hoeft niet gelijk volop actie anders lat te hoog

Is ook geen serie voor alleen maar actie.

De eerste serie die ik ooit heb gekeken die ik van minuut tot minuut prachtig heb gevonden. Het heeft lles. Sex, lesbo sex, moord, rassenhaat, intrige, mooie vrouwen, gestoorde mannen, charme, klasse, incest etc etc.
Ik bewaar de kick-off van seizoen 5 nog even. Ondanks dat ik speciaal een HBO pakket heb aangeschaft om de serie te zien :o

1-4 heb ik denk ik wel een triljoen keer gezien, en het verveelt nog steeds niet. Ook al ken ik bijna alle conversaties uit mijn hoofd.

Het feit dat dit een laatste seizoen is vind ik niet te verteren. Srsly.

De eerste serie die ik ooit heb gekeken die ik van minuut tot minuut prachtig heb gevonden. Het heeft lles. Sex, lesbo sex, moord, rassenhaat, intrige, mooie vrouwen, gestoorde mannen, charme, klasse, incest etc etc. Ik bewaar de kick-off van seizoen 5 nog even. Ondanks dat ik speciaal een HBO pakket heb aangeschaft om de serie te zien :o 1-4 heb ik denk ik wel een triljoen keer gezien, en het verveelt nog steeds niet. Ook al ken ik bijna alle conversaties uit mijn hoofd. Het feit dat dit een laatste seizoen is vind ik niet te verteren. Srsly.

Haha, ik voel je Sjors.

Traag op gang?

Een paar moorden, waaronder een maffia baas die kapot wordt geschoten en een poging op Nucky z'n leven met een zwaard nota bene en dan die gozer die zichzelf door z'n hoofd knalt "everthing is going to workout fine", dat noem ik niet traag op gang.

Mooi om te zien Lucky Luciano zich omhoog heeft gewerkt tot baas.

Ben benieuwd hoe dat, met een van mij favoriete personages, Arnold Rothstein, gaat aflopen. Hij en Luciano hebben toch wel wat geschiedenis dacht ik zo.

Heb zelf de afgelopen maanden de serie opnieuw gekeken om er in seizoen 5 weer helemaal bij te zijn. De start van seizoen 5 is een juweeltje.

---------- Toegevoegd om 11:24 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:21 ----------

Is ook geen serie voor alleen maar actie.

Ik kan me de verhaallijn van AR niet meer herinneren eigenlijk, van seizoen 4..
Ik weet wel dat de laatste scenes van seizoen 4 me echt aangrepen

Terug
Naar boven