- Waardering
- 851
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 95kg
- Vetpercentage
- 15%
Mooi.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Net ook de laatste aflevering gezien. Wauw. De eindscene raakte me wel.
Wat een topserie. Ik miste wel een cliff, gezien vele verhaallijnen gewoon uitdoofden. En gezien seizoen 5 eraan ligt te komen, had ik een voorproefje verwacht.
Het is al wel bevestigd dat alle levende personages op het einde van seizoen 4 nog een verhaallijn krijgen in seizoen 5.

Hoop dat Al Capone nu wel een beetje een overtuigende rol krijgt, dat tandjes laten zien en dat gesnuif begint me mn strot uit te hangen.
Ben heel erg benieuwd naar de ontwikkeling van Van Alden, en uiteraard ben ik benieuwd wat Eli voor rol gaat krijgen.
Spannend
Blijf die jaren 20 setting onwijs gaaf vinden, zit me continu in te denken hoe ik in die tijd geleefd zou hebben of hoe t zou zijn.
Klopt Al Capone's rol mag nu wel wat openbloeien. Met de ontwikkelingen in de slotaflevering zie ik dit wel gebeuren in seizoen 5. Het personage Van Alden wordt prachtig neergezet. Eigenlijk zijn er wel meerdere personages in deze serie die niet sporen, maar zo fantastisch worden vertolkt. Narcisse, Chalky, Nucky, Rothstein .. eigenlijk allemaal eigenzinnige persoonlijkheden en stuk voor stuk een 10/10 acteur erachter. Rothstein is echt één van mijn favorieten in deze serie.
Yoo,
Ik zit nu aan het einde van seizoen twee, maar vind het wel wat langdradig worden met veel opvulling..
Zoals dat gezeik met die vrouw van Jimmy en die Lucy (welke ik echt afschuwelijk irritant vind)
Wordt dit nog beter, of blijft het zo?
Ik erger me echt al kapot aan dat wijf sinds ik een klein jongetje was.
Altijd die zeikrollen met haar irritante stem en k*tkop.
Denk dat je echt lenzen nodig hebt als je dat lekker vind..
Ik erger me echt al kapot aan dat wijf sinds ik een klein jongetje was.
Altijd die zeikrollen met haar irritante stem en k*tkop.
Denk dat je echt lenzen nodig hebt als je dat lekker vind..
maar ieder zijn smaak.